Deze keer voor echt

StevenDV

Stoppelbaard
Weer 2 weken verder, er begint best wel wat volume in te komen maar daarbij ook wel wat slordigheid en ongelijke delen. Ik ga dus eens een afspraak met een barbier maken, zo kan die er al eens wat vorm inbrengen en alles gelijk zetten voor ik verder laat groeien.
 

Bijlagen

  • 97B35348-12F9-4282-B40C-E46104F4A9A5.jpeg
    97B35348-12F9-4282-B40C-E46104F4A9A5.jpeg
    75,9 KB · Weergaven: 45

StevenDV

Stoppelbaard
Bedankt voor alle leuke reacties.

Ik ga er inderdaad niet te veel laten afhalen, ik ga hem laten groeien en zien waar ik uitkom als ik hem te lang vind worden is beetje afhalen altijd nog mogelijk.
In ieder geval barbiers mogen hier voorlopig nog niet werken dus dat zal ook niet voor de eerste weken zijn.
 

StevenDV

Stoppelbaard
Zo weer twee weken voorbij, de groei is nu niet meer zo duidelijk maar ik merk zelf wel dat het vooral volume is die er bijkomt. Heb mezelf wel een nieuw kapsel aangemeten, was de paar pluimen die ik nog had een beetje beu.
 

Bijlagen

  • 19147E87-7625-4C63-AA87-1EDA95FE3A9D.jpeg
    19147E87-7625-4C63-AA87-1EDA95FE3A9D.jpeg
    909 KB · Weergaven: 42

Joep

Zware baard
Ik haak nu pas in op jouw topic. Mooie baard zeg! en dat in zo'n korte tijd, dat belooft wat. :)> (Y)
Je nieuwe kapsel staat jou ook heel goed samen met je baard.
 

StevenDV

Stoppelbaard
Vorige week was de afspraak met de barbier, heel veel goede raad gehad. Hier even een voor en na, alles staat een beetje netter, nu heb ik ook een mooie lijn om aan te houden in de nek en kan ik aan de lengte beginnen werken.
 

Bijlagen

  • F5427A5B-CF96-4E18-A6AC-EBAE31793E97.jpeg
    F5427A5B-CF96-4E18-A6AC-EBAE31793E97.jpeg
    802,3 KB · Weergaven: 44

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik ga geloof ik maar niets meer over amateuristische baardknippers zeggen, want waarom zou je een baard niet vierkant laten, maar rond mee laten lopen met het gezicht, als iemand al een rond kaal hoofd heeft, zodat het er gaat uitzien als een "balletje" en wanneer blijft een zgn. barbier nou eens van die snor af inplaats er een nagelborstel van te maken?
:oops::(
 

StevenDV

Stoppelbaard
Ik ga geloof ik maar niets meer over amateuristische baardknippers zeggen, want waarom zou je een baard niet vierkant laten, maar rond mee laten lopen met het gezicht, als iemand al een rond kaal hoofd heeft, zodat het er gaat uitzien als een "balletje" en wanneer blijft een zgn. barbier nou eens van die snor af inplaats er een nagelborstel van te maken?
:oops::(

Dit zijn inderdaad wel het soort comentaren dat ik nodig heb, ik was zelf best tevreden van het resultaat, vooral omdat de snor meer in mijn mond zat als iets anders, het meer vierkant laten groeien kan ik mij nog meer in vinden denk ook dat dat het op termijn gaat worden.
Ik ben bij een barbier in de buurt geweest en aangezien ik er zelf niets van ken vertrouwde ik daar ook echt op, heeft iemand anders mischien een suggestie voor een barbier in de buurt van Mechelen? Dan kan ik eens iemand anders proberen volgende keer, al denk ik wel dat ik het nu weer een hele tijd zelf ga doen.
 
Banner image
Top