De naam is Razae, aangenaam!

Razae

Stoppelbaard
Oke iedereen, bijna de 4 weken barrière doorbroken. Met algehele spreiding van de baard zit het wel snor (hah, snap je, snor), maar ik had eerlijk gezegd een dichtere groei op m'n zijkanten verwacht. Dit zal hoogstwaarschijnlijk met de tijd veranderen. Merk ook dat sommige haren echt hun eigen wil hebben, wat denken jullie, is het ondertussen al tijd voor baardolie? Al met al tevreden.

LHqgNPw.jpg

Cy8clAL.jpg

fOINSHg.jpg
 

Ardjan

Baardaap
Kijk..., dat gaat de goeie kant op! Met een jaar wordt dit een megabaard! :D
Goeie dekking ook.
En wat olie, kan nooit geen kwaad.
Lekker doorgaan; superbaard!
 

Telbar

Baard
Dit wordt een megabaard. De zijkanten zitten nu al zo goed als dicht. Binnen een maand of twee heb je al een volle baard waar velen jaloers op zullen zijn. Beard on!
 

Razae

Stoppelbaard
welkome razae
het begin is er . dat woord wel wat kerel grt Danny

Kijk..., dat gaat de goeie kant op! Met een jaar wordt dit een megabaard! :D
Goeie dekking ook.
En wat olie, kan nooit geen kwaad.
Lekker doorgaan; superbaard!

Dit wordt een megabaard. De zijkanten zitten nu al zo goed als dicht. Binnen een maand of twee heb je al een volle baard waar velen jaloers op zullen zijn. Beard on!

Bedankt heren. Had mezelf betrapt op het overwegen van een trimbeurt.. Blijf er lekker vanaf. :cool:
 

Razae

Stoppelbaard
Gegroet iedereen!

Na enige tijd afwezig te zijn geweest van dit forum, de hoop op de Gandalf baard te hebben opgegeven, en een baardloos bestaan te hebben geleefd, dacht ik; en nu ga ik het gewoon doen. Met deze post hoop ik de nieuwelingen/beginners onder ons wat moed in te spreken.

Inmiddels ben ik al opnieuw begonnen (iets te enthousiast met het scheerapparaat, voortaan slechts een schaartje en minimale inspanning) en ben ik weer bij maand 1. Echter, wetende wat ik in huis heb nu, zal het me waarschijnlijk een stuk makkelijker afgaan.

Geduld is ontzettend belangrijk, omdat niet alle haartjes op je gezicht even snel groeien. Daarnaast zorgt meer lengte (afhankelijk van je baardgroei) voor een voller effect, en kan je middels een borstel en een föhn makkelijker er een stijl inbrengen.

Zie hieronder het resultaat van ongeveer 4,5 maand groei (begonnen mid juli, foto genomen eind oktober), met als enig trimwerk regelmatig de bovenlip en 1x de neklijn. Vergelijk met het bovenstaande voorbeeld na 1 maand en trek uw eigen conclusies! :D

Beard on. :)>
 

Bijlagen

  • fullsizeoutput_b20.jpeg
    fullsizeoutput_b20.jpeg
    384,3 KB · Weergaven: 90

Texman

Koning Baard
Ja het valt soms niet mee zo'n baardreis maar je hebt nu een heel mooi resultaat bereikt.:)(Y)
Ga dus vooral zo door dan zullen andere mannen veel respect voor je krijgen.
Texman:)>
 
Banner image
Top