De naam is Razae, aangenaam!

Razae

Stoppelbaard
Hallo iedereen,

Na een beetje te 'lurken' op het forum en vele (epische) baarddagboeken gelezen en gezien te hebben kon ik zelf niet achter blijven.

23 jaar, student, roots in het Midden-Oosten maar hier geboren en getogen.

Dit is het resultaat van 1,5 week niet scheren.
Qgx5Vee.jpg

ofSVHeH.jpg


De Giraf:

0w70Tlr.jpg

gZaoEL6.jpg


Ik wil op z'n minst 6 maanden m'n baard gaan laten groeien, wat denken jullie? Ben ook echt op zoek naar iemand met een soortgelijke baardgroei zodat ik een voorbeeld heb waar ik me op kan verheugen. Heb niet echt een bepaalde stijl voor ogen, dus alle suggesties zijn welkom!

Zal iedere maand een update plaatsen.

Groet,

Razae
 
Laatst bewerkt:

GlennBG

Volle Baard
Thanks Glenn, heb m'n bericht net bewerkt met gebruik van de link in het artikel. Zie je ze nu wel?

Yep, zijn zichtbaar en ik zie veel potentie voor een prachtbaard op termijn...(Y)
Als voorbeeld zou je @maximum kunnen nemen, die heeft ook zo'n mooie volle donkere baardgroei.
Zijn nog meer helden hier hoor...ff goed zoeken. ;)
 

Ardjan

Baardaap
Hoi Razae, welkom! (Y)
Dat gaat, zo te zien, een beste baard worden.
En nu volhouden, want dat is vaak het moeilijkste ;)
Succes man! :)>
 

Razae

Stoppelbaard
Hoi Razae, welkom! (Y)
Dat gaat, zo te zien, een beste baard worden.
En nu volhouden, want dat is vaak het moeilijkste ;)
Succes man! :)>

Dank Ardjan. :)

Ik heb, als ik het me goed kan herinneren, het ooit 2 maanden volgehouden, waarna ik noodgedwongen (sollicitatieprocedure.. o_O) m'n baard moest scheren. Dit was echter in 2015 ofzo. Nu heb ik tot minimaal november-december niks op de planning te staan wat betreft carrièremoves dus er zijn iig geen externe factoren die me ervan kunnen weerhouden het 6 maanden te proberen. :D
 

GlennBG

Volle Baard
Dank Ardjan. :)

Ik heb, als ik het me goed kan herinneren, het ooit 2 maanden volgehouden, waarna ik noodgedwongen (sollicitatieprocedure.. o_O) m'n baard moest scheren. Dit was echter in 2015 ofzo. Nu heb ik tot minimaal november-december niks op de planning te staan wat betreft carrièremoves dus er zijn iig geen externe factoren die me ervan kunnen weerhouden het 6 maanden te proberen. :D
 

Bijlagen

  • D6911B39-B7B0-494B-AF6F-5DCD5F27D8B4.JPG
    D6911B39-B7B0-494B-AF6F-5DCD5F27D8B4.JPG
    302,7 KB · Weergaven: 84

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
Midden-Oosten: moet ik dan denken aan de buurt van Amersfoort en Apeldoorn? :p:D

Zo te beoordelen heb je de potentie voor een zware, mega-baard, dus ik ben zeer benieuwd naar de komende updates van je baardreis. Ga ervoor en veel succes! (Y)
 

Razae

Stoppelbaard
Welkom op het forum!
Midden-Oosten: moet ik dan denken aan de buurt van Amersfoort en Apeldoorn? :p:D

Zo te beoordelen heb je de potentie voor een zware, mega-baard, dus ik ben zeer benieuwd naar de komende updates van je baardreis. Ga ervoor en veel succes! (Y)

Thanks Prof, ik ben zelf ook erg benieuwd! En je moet meer denken aan ergens tussen Ankara en Abadan (Respectievelijk Turks & Iraanse-achtergrond). :p
 

Razae

Stoppelbaard
Heren, een nieuw begin!

Na maar liefst twee hele weken (!) - /sarcasme - mijn baard te hebben laten groeien, ben ik iets te enthousiast geweest met het bijhouden van de neklijn en - jullie raden het al - ben uiteindelijk te hoog geëindigd.

Gezien ik slechts twee weken onderweg was op de baardreis leek het mij een goed idee om alles er af te halen en opnieuw te beginnen met het groeiproces, dit maal zonder het bijhouden van de neklijn.

Zal hier maandelijks een update plaatsen, ben van plan om dagelijks een fotootje te schieten om uiteindelijk na een hele hoop tijd een leuk videotje met een timelapse van de voortgang in elkaar te kunnen knutselen.

rKOfE03.jpg
 
Banner image
Top