De grijze baard van Hans

Hans zonder baard denk ik niet hoor, dat keuren we niet goed :p
[DOUBLEPOST=1453401139][/DOUBLEPOST]Hans zonder baard denk ik niet hoor, dat keuren we niet goed :p
 

maximum

Zware baard
Effe gecontact met Hans en hij is wegens familieomstandigheden geheel offline:confused:De baard hing er overigens goed bij;)Ik moest jullie de groeten doen;)En zo gauw het weer toe laat sluit hij weer aan:DBeard up:)>
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Na lange tijd (zomaar een jaar ver) ben ik weer eens bij mijn baardvrienden op bezoek, zoals @maximum al aangaf
was ik geheel offline door omstandigheden waar ik nu niet over uit wil wijden.
Allereerst nog de beste wensen voor iedereen en dat er maar veel baardgroei, gezondheid en geluk mag zijn in 2017 :)>

Ik heb voorlopig heel wat te lezen en zal niet direct weer volop actief zijn maar wel het forum met enige regelmaat gaan
volgen. eerst eens gaan kijken wie er van de "oude" garde nog actief is en welke baardvrienden er "nieuw" zijn.

De baard is er nog steeds en gaat er echt niet af, hier onder een selfie van gisteren.

Groetjes Hans :)>

 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Fijn dat je er weer bij bent en ik hoop, dat je leven weer wat rustiger is dan voorheen.
De respectabele baard is er nog en ik hoop, dat je deze een keer op een Baardborrel komt laten wapperen. :)>(Y)
 

PerryS

Baard
Wat leuk om je terug te zien! De beste wensen nog voor het nieuwe jaar(Y) Je hebt een hoop terug te lezen:p
 
Banner image
Top