De grijze baard van Hans

Hans

Zware baard
Oerbaard
Hahaha .... ja @Danny, echt waar, dat ben ik :D
Wat kunnen mensen veranderen hè, pas maar op, voor je het
weet ben je op een dag ook zo lelijk en schrikt je vrouw zich rot :p
 

Sebastian

Baard
One Word...Epic!
Over een paar jaartjes ben ik het grootste gedeelte van de haren op m'n kop wel kwijt. Als er meer hoofd dan haar te zien is, ga ik ook voor de badass look. De kale kop en een epische baard. As God intended
 

GlennBG

Volle Baard
Beanie-day vandaag, met die kou moet ik mijn kale knar een beetje beschermen hè :D
Gelijk maar een selfie gemaakt met de beanie, komt er van de zomer niet van :p

"Broer" van een van mijn grote helden (zowel muzikaal en als persoonlijkheid) B Gibbons!
Geweldig met die beanie en sunglasses

 

Hans

Zware baard
Oerbaard
mooie baard Hansm Hoe lang heb je hier over gedaan ?
[DOUBLEPOST=1447157203][/DOUBLEPOST]

Lees, het net, vanaf vorige jaar er flink tegen aan gegaan dus !!! Vlot gegaan !
Ik ben nog niet op het punt aangekomen waar ik wil zijn maar
ik ga stug door, of de baard moet zeggen dat het genoeg is :eek:
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Hans, merk je dat de groei door gaat of stagneert dat op Den duur een beetje?
Ik ben op dit ogenblik op een punt dat de zijkanten langszij zijn gekomen en de baard
een geheel is gaan vormen, ik ben natuurlijk begonnen (17 maanden geleden) met een
poging de volle baard te laten groeien met als startpunt een wat langere sik.
Tot nu toe stagneert het niet en ben ik in afwachting wat er gaat gebeuren, zet de groei
door of stagneert deze? De baard is wel dikker geworden maar de onderkant is nog relatief
(te) dun naar mijn zin, dit kan een moeilijk punt worden maar kan ook komen doordat de baard
'ongelijk' is begonnen, even afwachten dus en geduld hebben.
Ik hoop er op dat de baard door blijft groeien maar dat is afwachten in die zin dat ik niet weet wat
voor genen mij toebedeeld zijn :rolleyes:

Groeten Hans
 
Prachtige mooie weelderige grijze baard heb jij hans! Vind die foto met die tophat super!! :rolleyes:
Wie weet komt het bij mij ooit ook eens zo ver op een latere leeftijd wanneer de grijze haren het levenslicht gaan zien.
 
Banner image
Top