De baardperikelen van Chow

Ik krijg met andere spullen lijnen nooit echt zoals ik ze wil omdat je niet goed ziet wat je doet. Dit werkt echt heel top. Ik ga nu de sik laten doorgroeien en af en toe de contouren netjes maken. Als ik weer op Breaking Bad lengte ben zal ik wat foto's posten. Nu is de boel relatief kort getrimd om alles op 1 lengte te brengen.
 
We zijn weer even verder. Ben net opnieuw weer terug uit Suriname. Ik heb nog steeds een ringbaard en laat de kin groeien. Ik gebruik trouw de shavette om te contouren en de sik groeit langzaam maar gestaag. Ik smeer er elke dag netjes baardolie in. Heb de Grave before you Shave Bay Rum. Bevalt prima maar heb nu ook de "The Outdoorsman Blend" besteld uit de VS voor een wat meer citrusgeur (en een grote fles uit de VS bestellen is niet zo duur).
 
Gisteren al binnen gekregen. I like it!!

GBS_OUTDOORSMAN_BLEND.jpg
 
Morgen weer het mes erover. Dus de kop en de wangen kaal. Maar de goatee doet zijn dingetje.. Dit dus steeds bijwerken met de shavette.

20160306_005248468_i_OS.jpg
 

maximum

Zware baard
Ziet er goed uit(Y)Al vond ik persoonlijk je 'vollere baard' fotos mooier bij je passen:)Maarja lekker relevant mijn mening;)Sik up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ben het met mijn bovenbuurman eens dat de vollere baard je beter stond, alhoewel ik een goede sik ook zeker kan waarderen.
Hoe lang mag hij worden?? :)>
 

rudolf

Baard
Tipje mijnerzijds. Gebruik je BB Shavette ook voor je schedeldakje en de wangen. 2x zo glad als met een Gillette mach 10.
 
Nee dat gaat hem niet worden. Dan scalpeer ik mezelf. Mijn schedel doe ik met een Wilkinson Hydro 5. Daarmee boek ik de beste resultaten (geen snijwondjes). Ik heb ontdekt dat je schedel scheren het beste gaat met scheerschuim voor dames trouwens :p
Met mijn ringbaard ben ik nog bezig. Die laat ik doorgroeien maar wel met af en toe gelijk trimmen. Huidige trimmer doet dat bijzonder slecht. Ik heb vandaag daarom een Wahl besteld. Als die trimmer voldoet wil ik mijn wangen en bakkebaarden op 1mm houden ongeveer en de ringbaard laten doorgroeien. Ik ben dus nog steeds druk bezig met de baardreis. Smeer ook nog elke dag heerlijk ruikende olie in de baardharen.
 
Uiteraard. Ik hou het met de shavette maar bij contouren. Dat gaat nog net goed. De grotere vlakken met een krabber :)
 
Ik gebruik voor het dak een gillette fusion proglide flexball, ook altijd wondjes vrij :)
Heb ook gemerkt dat gewone scheerschuim niet geweldig is bovenop, dames schuim heb ik nog niet geprobeerd maar op het moment bevalt de gillette schuim voor zware baard wel goed. (Pas op! Niet gebruiken voor het doel dat op de bus staat :)>:)>:)>:)>)
 
Er was geen schuim meer behalve die van mijn vrouw en dochter. Dat maar op m'n dak gesmeerd. Werkt echt als een trein. Ook geen branderig gevoel achteraf.

Ik ben even naar boven gelopen om te kijken. T'is Gillette Women Satin Care.
 
Banner image
Top