De baardperikelen van Chow

Andreas

Baard
Heb zelf ook een glad koppie. Doe het met wegwerpmesjes van m'n meisje ;) gaat best. Gebruik de zeep van de vergulde hand met een kwast en dat werkt perfect. Vind het beter dan schuim uit een bus. Gaat bovendien langer mee
 
Als ik wegwerpmesjes gebruik heb ik relatief vaak toch wel snijwondjes. Met die Wilkinson niet. Maar met 1 mesje kan ik wel minstens 5 keer mijn kop scheren. In noodgevallen ook nog wel paar keer extra.

Inmiddels de Wahl Groomsman binnen. Ben benieuwd vanavond of deze goed scherp is.
 

rudolf

Baard
Mannen gebruik voor je schedel een krabber met een "goed" mesje. Deze mesjes gaan gemiddeld 10 tot 14 x mee en niet geheel onbelangrijk goedkoper/milieuvriendelijker en net zo glad als de dure gillette pro gilde of aanverwante types.
(100 mesjes voor nog geen €10 incl verzenden via ebay reken maar uit )
Gebruik daarbij een goede scheerzeep + kwast ipv milieuonvriendelijke schuim uit een bus.
 
Ik heb ook zo'n gewone krabber met losse bladen. Zoiets als deze..

2012116192616.jpg


Gebruik die met Gillette bladen maar ik heb 100% zeker snijwonden op mijn achterhoofd. Dat heb ik niet met die Wilkinson messen. Zal door die "guard" komen.
 
Dat branderige gevoel ken ik idd van andere schuimen, met de tough Beard nog geen last van gehad en de bus is al zeker half leeg. Als hij op is zal ik (mits niet veel duurder) die van je vrouw eens proberen :D

En zo'n krabber heb ik slechte ervaringen mee uit de tijd dat ik nog een baardloze babyface had, die durf ik niet op mijn hoofd te zetten :confused:
 
Die krabbers werken wel goed als je ziet wat je doet. In mijn geval gaat het mis op mijn achterhoofd. Geheid dat ik verkeerd beweeg en ik heb een enorme jaap zitten. En die bloeden als een rund :)
 
Banner image
Top