De baard van René

Joffi

Baard
De 24 uur regel heeft mij niet geholpen maar de support groep wel! ;) Laat ik het nog lekker groeien...
 

maximum

Zware baard
Mits je echt 2 linker handen hebt kun je er zelf ook wat aan shapen..Durf je het niet aan zal het uiteindelijk een barbierbezoek worden..Ziet er toch best strak uit:)>
 

Joffi

Baard
Mits je echt 2 linker handen hebt kun je er zelf ook wat aan shapen..Durf je het niet aan zal het uiteindelijk een barbierbezoek worden..Ziet er toch best strak uit:)>

Zeker niet twee linkerhanden maar zelf er aan prutsen durf ik nog niet. Laat het dus maar weer gewoon groeien. Barbier probeer ik zolang mogelijk uit te stellen. Moet zeggen dat ik niet echt hele positieve berichten lees en omdat de dichtsbijzijnde in Utrecht zit ga ik er ook niet even langs.
 

Joffi

Baard
Het groeit lekker door. Baard gaat ook steeds beter vallen. Heb er nu (door tijdgebrek) helemaal niets aan gedaan behalve een beetje afgedroogd/gekamt na het douchen.IMG_3058.jpg
 

Bekkers

Baard
Ziet er evengoed netjes uit. Goede zet van je dat je de natuurlijke wanglijn aanhoudt. Ben best jaloers op die hoogte.
 

Joffi

Baard
Vandaag de zijkanten van mijn baard met de schaar bijgewerkt. De beard baron heeft een mooie tutorial die ik heb gevolgd. Zeer tevreden met het resultaat! Geen uitstekende lange haren dus ziet er direct strakker uit!

 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top