De baard van René

Pim

Baard
Ziet er goed uit! Blijft persoonlijk, maar een goede zet om de lijn op de wangen hoger in te zetten!
 

Joffi

Baard
Wanglijn lekker laten bijtrekken..En evt plukjes bijknippen die te ver uit de linie komen..Bij mij groeit het juist harder onder de kin als onder de kaken..Vandaar dat ik het daar af en toe bijknip ..Netjes verder toch:)>

Bedoel je met plukjes bij de wanglijn of ook onder mijn kin zeg maar? Op onderstaande foto zie je eigenlijk dat mijn hele neklijn een soort kruimtje is met een puntje bij mijn adamsappel. Tot nu toe bedacht dat ik het maar moet laten groeien en dat het vanzelf gaat hangen door de zwaartekracht. Maar de andere gedachte is om toch een keer een barbier te bezoeken om er een beetje model in te laten maken zodat het in model groeit (waarbij ik de 24 uurs regel heb toegpepast!). Wat vinden jullie? Laten groeien of barbier?

P.s. Mijn wanglijn ga ik nu echt gewoon laten groeien zoals het groeit. Dus niks meer scheren....;) Wordt daardoor wel een soort etappebaard.....hahaha
IMG_0018.JPG
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Als ik je foto bekijk dan komt je wanglijn van nature al gelijk 2cm hoger.
De dekking zal dus ook hoger beginnen.
Zelf in hetzelfde geval geweest.

Als je onderaan voor "volume" wil gaan zou ik niet al te veel laten bijknippen door een barbier.
 

maximum

Zware baard
Ben het eens met mijn boven buurman op de laatste 2 regels na dan:p..Je kan makkelijk een plukje wat dagelijks iets langer is gelijk knippen..Dat heb ik ook af en toe gedaan..Het is netter op korte termijn en het totaalplaatje pakt toch wel lengte op lange termijn..Uiteraard niet dagelijks gaan bij knippen..Beetje shapen kan wel als je maar zeker weet hoe je het moet doen en zelf wil hebben..Bij de laatste foto van je zou je kunnen proberen om de lijn evenredig aan je kinpunt iets vooruit te borstelen..Dan valt het plukje wellicht anders en valt het minder op:)>
 
Laatst bewerkt:

Joffi

Baard
Dat heb ik ook geprobeerd @maximum maar dat ziet er toch ook weer raar uit... vandaar de vraag bijwerken of niet. ik wacht gewoon even af. Eerst maar eens de wanglijn goed (lees: natuurlijk) en dan zien wel weer over een maand ofzo.
 

maximum

Zware baard
Dat heb ik ook geprobeerd @maximum maar dat ziet er toch ook weer raar uit... vandaar de vraag bijwerken of niet. ik wacht gewoon even af. Eerst maar eens de wanglijn goed (lees: natuurlijk) en dan zien wel weer over een maand ofzo.

Je borstelt je baard ook omhoog onder de kin mag ik aannemen..Zo ja kun je dat plukje gerust wat bijwerken..Zo nee dan zou ik dat eerst een structueel gaan doen:)>
 

Joffi

Baard
Wacht even, bedoel je nu dat ik het haar onder mijn kin van adamsappel naar kin moet kammen? Ik laat het gewoon 'hangen'?!?!
 

maximum

Zware baard
Ik kam het eerst(licht fohnend) van onderen naar boven onder de kin en daarna van boven naar beneden boven de kin..Zo creeer je model in de baard..Kan zijn dat het niet meteen zo valt als je wil maar door het dagelijks te herhalen komt dat goed..:)>
 
Banner image
Top