De baard van Laurent

Laurent1965

Zware baard
Dank voor alle positiviteit weer mannen, er zijn van die momenten dat je het extra nodig hebt... :oops:!
Ps, het is nu nog wat kort, ik overweeg dit model van de winter in XL, met die punt.:D, met dit kortere model is mijn omgeving, waarin nogal wat conservatisme zit, dan over de grootste shock heen., en kan ik next level....:D:D
 

Peter1960

Baard
Het is alweer een tijdje geleden...
Zo loop ik er momenteel bij, puntbaard bevalt me wel.
Bekijk bijlage 19826 Bekijk bijlage 19827
nou, mooi hoor, en een prachtige snor, staat je heel erg goed :)(Y)
[DOUBLEPOST=1628327541][/DOUBLEPOST]
Helemaal de combo van jou en het portret op de achtergrond. :D(Y)
dat is misschien zijn broer? :D
[DOUBLEPOST=1628327636][/DOUBLEPOST]
Dit is een klassieker die helemaal bij je past, TOP (Y)(Y)(Y).
gelijk heb je, 100% match
[DOUBLEPOST=1628327735][/DOUBLEPOST]
Dank voor alle positiviteit weer mannen, er zijn van die momenten dat je het extra nodig hebt... :oops:!
Ps, het is nu nog wat kort, ik overweeg dit model van de winter in XL, met die punt.:D, met dit kortere model is mijn omgeving, waarin nogal wat conservatisme zit, dan over de grootste shock heen., en kan ik next level....:D:D
Ben benieuwd naar de XL-look, dan gaat het er XL-top uitzien(Y)
[DOUBLEPOST=1628327773][/DOUBLEPOST]
Echt een boegbeeld voor model baard!
Klaar om in een mannenblad te zetten;) (Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Baard en snor zijn zéér gedistingeerd en het staat je extreem goed. :)>(Y)

Ik heb het vermoeden, dat het echter niet bij één fles Loire gebleven is, want in zwaar benevelde toestand heb je het stuk steen onder de kaas waargenomen als zijnde een stuk hout en bent er vanuit gegaan, dat dit een plank was.:D
 

Laurent1965

Zware baard
Bedankt alweer mannen voor alle positiviteit!

Wat betreft die kaas"plank":
Enige tijd terug hebben ze hier een plein in de stad (Munsterplein) aangepakt, door de straatkeien te halveren en glad te schuren zou het beter te belopen zijn.
Wij zijn echter zo verknocht aan dit plein dat de verwijderde helften door heel de stad worden bewaard als onderzetter of zo en zelfs als kaasplank worden gebruikt in een restaurant. ;)
Nu ik er zo over denkt, ze hebben er zo'n kleine 50 jaar gelegen, hebben heel wat voeten, honden etc meegemaakt... Nu maar hopen dat ze goed zijn schoongemaakt...:eek:
 

tijn

Zware baard
Bedankt alweer mannen voor alle positiviteit!

Wat betreft die kaas"plank":
Enige tijd terug hebben ze hier een plein in de stad (Munsterplein) aangepakt, door de straatkeien te halveren en glad te schuren zou het beter te belopen zijn.
Wij zijn echter zo verknocht aan dit plein dat de verwijderde helften door heel de stad worden bewaard als onderzetter of zo en zelfs als kaasplank worden gebruikt in een restaurant. ;)
Nu ik er zo over denkt, ze hebben er zo'n kleine 50 jaar gelegen, hebben heel wat voeten, honden etc meegemaakt... Nu maar hopen dat ze goed zijn schoongemaakt...:eek:
Hahaa dat hoop ik ook. Wel leuk om dat zo te bewaren
 
Banner image
Top