De baard van Laurent

Macx

Baardaap
Bekijk bijlage 12352 Mijn baard, onderweg naar grijs.
Je hebt wel iets weg van een premiejager uit een klassieke western. Markante kop, prachtige spiedende blik
en een ongelooflijke mooie baard met snor. Mijn complimenten aan u heer Laurent zijn welgemeend. Fantastisch mooi.
Ik ga voort met het verder lezen van je topic en zal waarschijnlijk zo nu en dan reageren, maar het zijn 26 pages dus dat gaat nog wel even duren.
 

Peter1960

Baard
Je hebt wel iets weg van een premiejager uit een klassieke western. Markante kop, prachtige spiedende blik
en een ongelooflijke mooie baard met snor. Mijn complimenten aan u heer Laurent zijn welgemeend. Fantastisch mooi.
Ik ga voort met het verder lezen van je topic en zal waarschijnlijk zo nu en dan reageren, maar het zijn 26 pages dus dat gaat nog wel even duren.
Klopt helemaal, maar zoals ik in een vorige post aanhaalde, sinds augustus of zo niets meer gehoord van Laurent, vreemd... Vraag me af hoe het met hem is?o_O
 

zenn

Zware baard
is Laurent niet aant overwinteren in zn vakantie huis in Spanje? (hij was toch a sinds het begin van de corona daar niet meer geweest)
 

Macx

Baardaap
Bekijk bijlage 13421 Bekijk bijlage 13420 Bekijk bijlage 13419 Vandaag bij mijn vertrouwde barbier geweest, voor een iets ander model gegaan, spits naar beneden, zijkanten oplopend, doordat het nu weer tijd is voor jassen (met kraag) leek ik vaak meer op kabouter Plop..., :mad:, wie wil daar nu op lijken?? Ik vind dat hij goed werk heeft geleverd, mag ook wel eens gezegd van de barbier. :)

Prachtig prachtig prachtig ik kan niet anders zeggen dan prachtige baard.
 
Banner image
Top