De baard van Laurent

Ardjan

Baardaap
Bedankt mannen, nog vergeten te melden, ik ben meteen op het werk een statement aan het maken over het hebben van een grotere baard en zo'n :mad::eek::(.. Mondkapje.
Gaat prima samen, hoewel ik het toch wel erg (extra) warm vind. 2 uur een zwaar gesprek met zo'n ding voor., maar dit onder ons, heb ik er GRAAG voor over! :D
Je bent echt méér mans Laurent, met een baard! :D Dus wel warm misschien met zo'n kapje; maar die baard moet blijven! :):eek:
 

Laurent1965

Zware baard
Bekijk bijlage 16269
Is dit een optie voor je?
Fietsmasker / bandana noemen ze het.
In de zwarte strook zitten gaatjes, dus werken doet het niet. Maar bij het verplicht dragen heb je ieder geval iets waar je nog een beetje fatsoenlijk kan ademen.

Ja, dat is een goeie, helaas betreft het bij mij de medische mondkapjes, van die lelijke vouwdingen met achter langs mijn kale versgeschoren schedeldak van die bindkoordjes, probeer die maar eens fatsoenlijk aan te brengen met latex handschoenen.:eek::eek:
Deze vind ik overigens wel heel gaaf! (Y)(Y);)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Laurent1965 ,
Je baard ziet er weer schitterend uit en je snor lijkt voller dan voorheen (Y)(Y)(Y).
Omdat velen helaas de 1,5m regel niet meer in acht nemen heb ik besloten om als ik naar de supermarkt moet of naar het ziekenhuis om een mondkapje te dragen.
Ik vind het heel vervelend en benauwd om zo'n ding te dragen. Wat dat aangaat leef ik met je mee.:(
Sterkte met alles,
Texman :)>
 

Jimmy16

Baard
Dag @Laurent1965

Ik lees net jou topic voor de eerste maal eens helemaal door, is me dat even schrikken! :eek::eek:

Dit was wel een zeer moedige beslissing!
Waarvoor chapeau!

Maar goed dat je de weg naar je baard snel teruggevonden hebt. Die baard past je als gegoten. Laat die baardhaters maar voor wat ze zijn, zij zullen het nooit leren. Nooit naar luisteren, zij zijn niet slimmer. Wij gelukkig wel :cool::cool::cool:
 

Laurent1965

Zware baard
Daar komt ie dan, vers van de schaar, stuk eraf weer, maar ben er tevreden over.
Dank aan mijn vaste barbier, Vasco, Roermond.
Kabouter Plop is er (voorlopig) niet meer. :D:D
Ik wil gaan voor een spitsere duck-tail.
De toon is gezet, nu groeien maar....


image.jpeg




image.jpeg
 
Banner image
Top