De baard van Laurent

Laurent1965

Zware baard
Goeie baard, zeg! Snap wel dat je terugverlangt naar je 'oude' baard. Wat ik me wel afvraag, je baard moest er af ivm mondkapje, maar je hebt hem daarna direct weer laten groeien? Was het dan een enkele klus?
Nee, zeker geen enkele klus, werk in specifieke begeleidende zorg met moeilijk te benaderen zorgvragers, alle leeftijden en zeker Corona- risicovol,
Zoals mijn baard was kon ik geen mondkapje dragen, met deze korte wel.
Ik wil de baard nu laten meegroeien met de mondkapjes, die ik op het werk dagelijks draag, kijk waar ik weer eventueel weer moet korten of in toom houden.
Wil nu meer richting een duck-tail.
Zie het als een soort uitdaging voor mijzelf.
Dat ik mijn baard zo rigoreus heb afgeschoren was meer een val dood reactie op de vele kritiek die ik kreeg.
Het heeft in ieder geval opgeleverd dat ik NOOIT MEER BLOOT door het leven wil gaan! :D
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Bekijk bijlage 15779

Thanks mannen!
Klusbaard, kozijnen geschilderd vandaag. ;), blij dat het klaar is!!
Zóóó, heb jij al die kozijnen geschilderd?
En allemaal wit?
Goed werk! (Y)

:D

Je baardgroei gaat razendsnel en je bent niet de enige, die je nooit meer met een blote billen-gezicht wil zien, want ik slik nog steeds Seresta na het zien van de foto.o_O
 

Laurent1965

Zware baard
Vandaag de eerste opmerking gekregen dat er (baguette) kruimels in mijn baard zaten...(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
(Denk dan meteen, nou en, kijk je toch de andere kant op.., maar dit even terzijde.)
Het gaat dus blijkbaar weer de goeie kant op! :):):)
Mijn weekend kan niet meer stuk!!!! :D:D:D
 
Laatst bewerkt:

Boof72

Volle Baard
Bestaan er dan geen monkapjes waar rekening gehouden word met een baard trouwens? In fabrieken hebben ze toch ook altijd zo'n 'netje' die ze in combo dragen met een masker? Zoiets als dit; een soort van 'baard zak', waar hij dan in hangt... :p

Deze heb ik besteld om te dragen als mondkapje. Kan de baard mooi onder en heb je nergens last van. Geen witte uiteraard want dat ziet er niet uit. Maar zwart en grijs. Voor de winter heb ik ze al, echt lekker om te dragen als sjaal. En bij hele koude wind trek je hem op tot aan je neus en over je oren.
Screenshot_20200517_103120.jpg
 
Banner image
Top