De baard van Hendrik

Texman

Koning Baard
De mannen die al langer een baard hebben weten dit wel maar voor de beginners is het vaak een leuke verrassing ( groeizaam weer).;)
 

Hendrik63

Baard
Ik vind het een mooi geheel, je ziet er goed uit Hendrik, ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien als de baard een cm of tien langer is. Lijkt me helemaal te gek man! haha, hou jij van zw foto's, heb je geen kleuren rolletje meer? zo was dat vroeger hé.
Beetje variatie in het topic en zwart wit is cool.
 

Hendrik63

Baard
Ja, ik vind het wel mooi hoor! Hoe moet ik dat veranderen op de Iphone?, ik had al eens een keer gekeken om hem op zw te zetten maar ik heb het niet kunnen vinden bij instellingen camera.
Op de foto klikken en op bewerken of veranderen onderaan staan verschillende opties Crop of van belichting klik op gereed en op het hartje.
 

Macx

Baardaap
Op de foto klikken en op bewerken of veranderen onderaan staan verschillende opties Crop of van belichting klik op gereed en op het hartje.
Aha, dus bij elke foto die handeling verrichten als je zw wilt zien. Ok weer wat geleerd.


Ja, nu zie ik het ook, er zijn heel wat opties, maar ik heb daar nooit naar gekeken.
 
Banner image
Top