De baard van Hendrik

Macx

Baardaap
Je hebt al een heel mooi begin voor een lange baard, de snor vind ik ook al erg mooi worden, ik hou mijn snor wel een beetje korter zodat mijn bovenlip nog wel een beetje zichtbaar is, maar misschien moet ik hier ook maar eens over nadenken. Ik vind het erg leuk om je baardreis te gaan volgen en de vorderingen de groei van je baard te zien ontwikkelen naar een lange baard. Veel succes Hendrik en een fijne reis toegewenst.(Y)(Y)(Y)
 

Macx

Baardaap
Dank je wel Macx, en ja de snor gaat ook mee op reis .
Ik verwacht met de groei van 1cm per maand dat het tripje tot december dit jaar duurt.
Hahaha, dat denk ik niet, ik denk dat het reisje wat langer gaat duren en je niet stop en zolang de baard een vol aanzien blijft houden je gewoon doorgaat, dat heb ik dus zelf ervaren, omdat de groei zo langzaam gaat, vind je het zonde om er iets vanaf te knippen en ga je gewoon door, mijn baard is nu ruim achttien maanden en ik ga naar een Tweard, dat is het doel, alleen als de baard vol blijft anders moet ik de baard inkorten tot de lengte waar hij wel vol is. Daarom is het erg belangrijk dat je de onderbaard ook goed uit de klit houdt en dus ook kamt en borstelt, zodat je alle haren gebruikt en de doorkijk hierdoor wordt voorkomen en je een mooie lange baard kunt laten zien.
 

Hendrik63

Baard
Dank je Rothbeard, ja de muts mag af eindelijk zon Gefixeerd op lengte ben ik wel een beetje De Garabaldie baard 20cm is mijn streven al jaren en nu moet het er eens eindelijk van komen. Een mens moet een doel hebben in zijn leven
 
Banner image
Top