De baard van Hendrik

Macx

Baardaap
Jaaaa, dat vind ik leuk! Eindelijk een baardman die voor wat langer wilt gaan, en ook nog eens zo'n mooie grijze baard heeft.
Ik ga je volgen Hendrik, ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Heeel veel geluk en plezier met je baardreis naar 20 cm.
 

Hendrik63

Baard
Langer hoeft niet altijd beter te zijn! Als een lange baard dun en doorzichtig wordt, dan is het zeker niet mooier of beter dan een goeie volle en wat kortere baard. :)>(Y)
Ik heb eigenlijk altijd een lange baard willen hebben maar door te trimmen wat dun en doorzichtig leek is het nooit gelukt om een echt lange baard te bezitten
Door mijn voornemen om niet eerder te trimmen dan dat ik mijn 20cm lengte heb, eigenlijk langer en terug te trimmen naar de 20 hoop ik mijn wens te volbrengen.
 

Hendrik63

Baard
Het ziet er zeker netter uit op foto 2 maar hoe zou zijn als op foto1 de bakkebaarden naar beneden waren gekamd en de van snor alleen de punten waren gekruld en de lengte bij de lippen was behouden?
 

Texman

Koning Baard
Het kan zijn dat ze voor de foto de zijkanten van zijn baard expres heel slordig naar boven hebben gekamd.
Want zo te zien is er niet eens zoveel af.
De flanken zijn wat korter gemaakt en de wanglijn is scherper.
Maar van de lengte is nauwelijks iets afgehaald.
Maar het verschil is wel groot.
 

Hendrik63

Baard
Het kan zijn dat ze voor de foto de zijkanten van zijn baard expres heel slordig naar boven hebben gekamd.
Want zo te zien is er niet eens zoveel af.
De flanken zijn wat korter gemaakt en de wanglijn is scherper.
Maar van de lengte is nauwelijks iets afgehaald.
Maar het verschil is wel groot.
En de geweldige snor is om zeep
 
Banner image
Top