De baard van Hendrik

Macx

Baardaap
Ja het gaat goed groeit wat uit model maar dat wist ik van te voren ga pas trimmen als ik de lengte heb bereikt die ik voor ogen heb. Jouw snor gaat ook lekker trouwens.
Ja, de snor doet het wel goed, alleen de zijkanten, het is net of daar weinig groei in zit, Ik wil de zijkanten over mijn baard leggen en omdat het dezelfde kleur is zie je dat bijna niet, wel beter zichtbaar als ik er wat wax in zet.
 

Hendrik63

Baard
Ik heb ook zo'n foto gemaakt een jaartje geleden, ik zal em eens opzoeken, hij staat ergens op mijn topic.
Het is de bedoeling om de woestijn wat mijn voortuin nu is om te toveren in een wilde bloemen tuin maar het is te droog voor de zaden om te ontkiemen
In september zal ik nog een keer zaaien.
 

Hendrik63

Baard
Ik ben de laatste tijd steeds meer op zoek naar droogte minnende planten en bodem bedekkers die het vocht in de grond beter vast houden. Bloeide planten zet ik steeds meer in potten zodat ik die makkelijke water kan geven. Fijne dag vandaag :)>
Jij ook een fijne dag Texman, en ja de manier van tuinieren zullen we toch aan moeten passen aan het klimaat.
Gelukkig doet mijn tuinkabouter het meeste werk:)IMG_0226.JPEG
 
Banner image
Top