Danny's baard

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Fantastische baard! :)>(Y)
En de potentie voor een geweldige snor, dus overdenk eens om te stoppen met het knippen ervan op de bovenlip.;)
 

Dee4WR

Baard
Goedemiddag

De groei komt er weer een beetje in! Ik stel de barbier- zodat er wat meer model in komt-nog een maand uit. Vorige week een bad-beard-week gehad. Werd gek van dat ik er geen model in kon krijgen. Geduld is echt een schone zaak!

Cheer's!

IMG_20190328_004817.jpg
 

Yainderidoo

Zware baard
Die van mij is misschien een ietsiepietsie langer, maar ziet er net zo uit. En een ietsiepietsie grijzer...kortom wat een prachtige Baard :D:D:eek::D
 

Texman

Koning Baard
Goedemiddag
De groei komt er weer een beetje in! Ik stel de barbier- zodat er wat meer model in komt-nog een maand uit. Vorige week een bad-beard-week gehad. Werd gek van dat ik er geen model in kon krijgen. Geduld is echt een schone zaak!
Cheer's!
Je baard ziet er prima uit. Goed dat je die bad-beard-week hebt doorstaan(Y)(Y)(Y)
Velen gaan voor de bijl en korten hun baard dan drastisch in of nog erger:eek:
Groet Texman:)>
 

Mdbruin

Baard
@Dee4WR de snor groeit het langzaamste en elke baard/snor is anders. Ik weet niet of je zelf of hebt laten bijwerken, maar het is mogelijk dat er een gedeelte van de snor geknipt is terwijl alleen de baard bijgewerkt moest worden. Ik geeft zelf altijd even aan wat mijn plan is met mijn snor waardoor ze deze bijna niet bijwerken aan de zijkanten, even alleen even gelijk maken op lengte.
 

Yainderidoo

Zware baard
Je moet er trots op zijn Yainderidoo, verstand komt met de jaren. Je grijze vos is het bewijs ;). We zullen er allemaal een keer aan moeten geloven, draag hem met trots zou ik zeggen :)>
Daarom staat dit er bij mij ook altijd onder: "Ik ha in burd en dêr bin ik grutsk op" Frysk voor "Ik heb een Baard en daar ben ik trots op." Misschien verander ik het wel in "grijze baard of in het Frysk "Grize Burd".;)
[DOUBLEPOST=1554376952][/DOUBLEPOST]
@Yainderidoo een grijze baard vind ik wel cool.
Kan ik het ook wel mee eens zijn! ;) En die Snor komt heus wel!! Mooi man.
:cool:
 
Laatst bewerkt:

Dee4WR

Baard
Goedendag baarden en snorren

Sinds een aantal weken laat ik ook de snor groeien, eens per week iets bijknippen want die harde haren prikken in mijn bovenlip. Nooit meer zonder toetendoekjes op pad is een vereiste want alle voedsel blijft hangen en plakken....
Ik zie een grote snor wel zitten, met dit tempo zal het niet lang meer duren.....

Cheers!

IMG_20190403_200105.jpg
 
Banner image
Top