Danny's baard

DaanBaard

Baard
Na de barbier enige tijd geleden.....

Ook mooi maar ik vind m te kort....

Bekijk bijlage 11247

Welkom !

Hij misstaat niet, maar ik ken het gevoel ondertussen dat je baard naarmate hij langer wordt altijd nog te kort is :)>

Ik heb dan eigenlijk ook geen einddoel.
[DOUBLEPOST=1551298010][/DOUBLEPOST]
Goedendag iedereen

Home-made baard wax erin want t leek net stro...
Enige tijd geleden wat geexgeëxperiment met oliën en wax. Inmiddels voor het hele jaar genoeg nu. Meest gebruikte geuren zijn sandalwood, frankincense en citrus.

Toch vaker wax gebruiken want dat voelt een stuk zachter.

Bekijk bijlage 11267
De wax voor een baard, is dit anders dan wax voor je hoofdhaar ? ( ondertussen dat ik dit type bedenk ik me dat je geen wax voor hoofdhaar nodig hebt :oops: )
 

Dee4WR

Baard
Welkom !

Hij misstaat niet, maar ik ken het gevoel ondertussen dat je baard naarmate hij langer wordt altijd nog te kort is :)>

Ik heb dan eigenlijk ook geen einddoel.
[DOUBLEPOST=1551298010][/DOUBLEPOST]
De wax voor een baard, is dit anders dan wax voor je hoofdhaar ? ( ondertussen dat ik dit type bedenk ik me dat je geen wax voor hoofdhaar nodig hebt :oops: )

Ik heb jojoba olie, Shea butter en bijenwas gemengd tot een baardwax.... Paar druppels Castor olie erbij en wat ceder- en Frankencinse om t op geur te brengen.
 

Dee4WR

Baard
Aangezien ik nog niet wist wat ik precies met Snor ga doe ben ik gaan Googlen. Ik kwam op een website met baard trends 2019, en kwam onderstaande foto tegen. Het zijn toch de 'dit wil ik' weken ?? Hahaha

Nu komt het moeilijke, Snor niet meer knippen.... Ik weet alleen nog niet of ik Snor zo lang als op de foto over mijn bovenlip laat groeien. Ik vind het wel een hele vette snor!

Baard laat ik over een paar weken bijwerken door de barbier.

bandholz-baardstijl-005.jpg

https://www.trendheads.nl/baard/baardstijlen-en-modellen/
 

Yainderidoo

Zware baard
Aangezien ik nog niet wist wat ik precies met Snor ga doe ben ik gaan Googlen. Ik kwam op een website met baard trends 2019, en kwam onderstaande foto tegen. Het zijn toch de 'dit wil ik' weken ?? Hahaha

Nu komt het moeilijke, Snor niet meer knippen.... Ik weet alleen nog niet of ik Snor zo lang als op de foto over mijn bovenlip laat groeien. Ik vind het wel een hele vette snor!

Baard laat ik over een paar weken bijwerken door de barbier.

Bekijk bijlage 11317

https://www.trendheads.nl/baard/baardstijlen-en-modellen/
Dat lijkt...hoe heet hij ook weer, met de Kermit stem van BeardBrand.....wel.
Sssnuifffffffff.....ruik ik nu ook Old Money?? Machtig mooie snor....ga d'r voor zou ik zeggen...mijn snor begint dergelijke vormen aan te nemen.
 

Texman

Koning Baard
Ja dat is hem (here is your boy) van Beardbrand
Om zo'n prachtige snor te laten groeien is het even afzien maar zodra hij flink over je bovenlip heen valt kan je hem opzij gaan kammen en borstelen en met sorrewax fixeren. Eten blijf altijd wat lastig maar dat moet je ervoor over hebben.
 

Hartenheer

Zware baard
Ja dat is hem (here is your boy) van Beardbrand
Om zo'n prachtige snor te laten groeien is het even afzien maar zodra hij flink over je bovenlip heen valt kan je hem opzij gaan kammen en borstelen en met sorrewax fixeren. Eten blijf altijd wat lastig maar dat moet je ervoor over hebben.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik vind snorrenwax verschrikkelijk.
Krijg het niet goed, zodat het goed verwerkbaar is. Ik heb verschillende geprobeerd, maar heb het gevoel als of ik stopverf in mijn snor aan het smeren ben.

Gebruik nu gewone sterke haargel. Nadeel, het duurt een tijd voor de snor droog{stevig} is.
Ik heb de zoek tocht verder opgegeven.
 

Yainderidoo

Zware baard
Ja dat is hem (here is your boy) van Beardbrand
Om zo'n prachtige snor te laten groeien is het even afzien maar zodra hij flink over je bovenlip heen valt kan je hem opzij gaan kammen en borstelen en met sorrewax fixeren. Eten blijf altijd wat lastig maar dat moet je ervoor over hebben.
Willem....weet je of zo'n stijl ook een naam heeft? Ik wil wel eens meer van die snorren opzoeken. ;)
[DOUBLEPOST=1551382298][/DOUBLEPOST]
Willem....weet je of zo'n stijl ook een naam heeft? Ik wil wel eens meer van die snorren opzoeken. ;)
Oeps....ik heb het al....vernoemt naar Mr. BeardBrand himself The Bandholz.
 

Dee4WR

Baard
https://www.trendheads.nl/snor/snor/

Hier meer over snorren.

Voor als mijn snor gestyled moet worden heb ik wax met iets meer bijenwas.Dat word best hard. Misschien dat ik deze iets zachter maak door wat olie toe te voegen. Ik heb een tweede potje met zachtere wax voor de baard. Zelf gemaakt volgens een recept van t baardforum. Ik heb alleen een andere geur.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik vind snorrenwax verschrikkelijk.
Krijg het niet goed, zodat het goed verwerkbaar is. Ik heb verschillende geprobeerd, maar heb het gevoel als of ik stopverf in mijn snor aan het smeren ben.

Gebruik nu gewone sterke haargel. Nadeel, het duurt een tijd voor de snor droog{stevig} is.
Ik heb de zoek tocht verder opgegeven.
De echte snorrewax vind ik ook niet prettig werken daar om gebruik ik Mr Taylor's Moustache Wax dit is een creme-achtig product dat zich makkelijk laat verdelen en je snor goed fixeert zie de link https://www.jackz.nl/baard/snorwax?zoeken=&page=1
 

Dee4WR

Baard
Van augustus tot en met januari.....

Collage 2019-02-28 16_53_58.jpg

Vanaf nu ga ik voor de yeard. En de snor ook laten groeien tot ik er tevreden mee ben. Ik scheer alleen het stukje bakkebaard bij mijn oren.

Afgelopen week 3x een compliment gekregen. De ijsverkoper en 2 onbekende vrouwen ....
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ha @Dee4WR ,
Dat is een mooi overzicht van de vorderingen van je baardgroei.
Op de laatste foto is je baard al mooi uitgegroeid(Y)(Y)(Y).
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Succes met het halen van de yeard.
Texman:)>
 

Bolt

Zware baard
Gaat goed! Barbier gewoon nog ff uitstellen... terrorist daar lijk jij absoluut niet op. :)>
 

Texman

Koning Baard
Ga nog niet naar de barbier het ziet er nu erg goed uit (Y) en dat ene uitstekende haartje mag gerust zelf inkorten.;)
En met zo'n mooie hoed zal men niet zo gauw een terrorist in je zien denk ik (of toch):D
 
Banner image
Top