D W F H

Texman

Koning Baard
Ha René,
Deze keer wil ik het nu eens niet over de foto hebben die is altijd prima, maar wat heb jij een prachtige baard.:confused:
Ik vind hem helemaal top en hij staat je super.(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
Texman:)>
 

Renem

Volle Baard
Baard wordt met de dag indrukwekkender! :D

Hij is nu weer iets minder indrukwekkend, maar wel netter... ;)
[DOUBLEPOST=1548442233][/DOUBLEPOST]
Wow das selfie maken 2.1 hahahahaha top baard .markante kop mooi

Thanks, als het er niet expliciet bijstaat zijn al mijn foto's selfies. Had hier wel iets meer dan 3 takes voor nodig. :rolleyes:
[DOUBLEPOST=1548442520][/DOUBLEPOST]
Ha René,
Deze keer wil ik het nu eens niet over de foto hebben die is altijd prima, maar wat heb jij een prachtige baard.:confused:
Ik vind hem helemaal top en hij staat je super.(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
Texman:)>

Haha, dankje. Echt grappig hoe anderen altijd anders tegen je eigen baard aankijken dan jezelf. Laatste baard (zie baardbeelden) had een prachtige volle krulbaard en die had graag stijl gewild. Barbier van vandaag was ook helemaal blij dat hij weer een "echte baard" onder handen mocht nemen. "Beetje weerbarstig? Ach, die baard van jou heeft gewoon karakter..."

Binnenkort tikken we het jaar aan. Inmiddels al een keer of 5 naar de barbier geweest, dus het had allemaal nog langer, weerbarstiger en karaktervoller kunnen zijn, maar ik vind het wel prima zo. De omgeving begint eraan te wennen ook al opperde vrouwlief dat ik wellicht voor haar verjaardag weer eens de tondeuse langs de kin zou kunnen halen. Ik heb haar een ander kadootje bedacht. :)>

Dank voor de steun, zonder jullie was die jaar me ongetwijfeld zwaarder gevallen. (Y)

Vriendelijke groet, René
 
Laatst bewerkt:

Renem

Volle Baard
Let's call it a wrap!

Februari 2018 voor het laatst de tondeuse over mijn kin gehaald. Intussen een keer of 5 bij een barbier op bezoek geweest om de baard een beetje te temmen.
Met name de eerste drie keer vond ik dat ze er echt teveel vanaf gehaald hadden. Het had dus denk ik minstens een cm of 5, maar ik denk eerder 10 langer kunnen zijn. Nieuwe barbier gezocht en gevonden. Deze man lijkt me te begrijpen. :rolleyes:

1. The Yeard dus :)>
reneyeard.jpg


2. Zo zag ik er een jaar geleden uil. :eek:
1.jpg


Thanks voor jullie support, ik heb toch zeker een keer of 10 op het punt gestaan om de handdoek in de ring te gooien en de boel er weer af te halen, hierdoor bijzonder aangemoedigd door het thuisfront. :D

Inmiddels nog teveel rotzooi op plankjes, in kastjes en doosjes staan om de baard meteen te ditchen na deze mijlpaal.
Voorlopig dus nog even als beardo door het leven. :cool:

Vriendelijke groet, René
 

Texman

Koning Baard
Ha René,
Ik heb het al vaker gezegd je hebt een super mooie baard en hij staat enorm goed (laat dat het thuisfront gezegd zijn;))
Laat de Yeard geen eindpunt zijn van deze reis want dan kom je van een koude kermis thuis.
Leuk ook weer die prachtige foto's het verschil is enorm.
Gefelicibaard,(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
Texman:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Door de andere bril is het beeld mogelijk een beetje vertekend, maar de Yeard is toch een erg mooi exemplaar geworden dus veel succes met het vervolg René (Y)
 
Banner image
Top