D W F H

Gunter

Baard
staat je goed René, eerlijk gezegd vind ik de after baard je prachtig staan. Maar dit is ook mijn smaak, dat weet je.
Jammer van de bril, nu gaan we weer wat moeilijker als "tweeling" door het leven. ik had net sinds een paar maanden een nieuwe bril, meer zoals jouw oude. ;)
 
P

Pellie

Guest
Absoluut een te gekke baard, maar de bril...... Nee niet mijn smaak (maar dat hoeft ook niet, want hij staat je wel).
 

Nipa

Baard
hahah dat van die haatliefde verhouding met je baard ken ik maar al te goed. het resultaat is zeker niet slecht alhoewel ik hem langer wel mooier vond.
 

Renem

Volle Baard
Busted...

Afgelopen vrijdag een model in de studio die zelf begonnen was met een opleiding portretfotografie.

Zelf maar even gaan zitten:

14-35w.jpg


Volgens mij tellen we nu 35 weken vanaf het begin, maar langer dan in week 16 is hij nog niet geweest.
Ik stel het volgende bezoek naar de barbier nog even uit. ;)

Vriendelijke groet, René
 

Texman

Koning Baard
Ha René,
De foto's die jij zelf maakt vind ik altijd heel mooi omdat je ook de sfeer en karakter van je modellen zo goed weet vast te leggen.
Jouw foto's zijn meer dan alleen een plaatje ze vertellen ook een verhaal en dat vind ik knap.
Maar eerlijk is eerlijk deze foto vind ik ook heel mooi.
Je staat er perfect op. En je baard is prachtig, en staat je goed.
Groet,
Texman
 

Renem

Volle Baard
Al een paar keer de 24 uurs regel toegepast en mijn baard heeft nog steeds een eigen wil: geen land mee te bezeilen :D

15-42w.jpg


Week 42 as we speak en voor de zekerheid volgende week toch maar een afspraak gemaakt bij een barbier buiten het dorp.

Eens kijken of hij er nog wat van kan maken of dat ik zo de feestdagen in moet... :)>

Vriendelijke groet, René

P.S. excuus voor de sjabby picture: ik kan mezelf niet regisseren als ik niet door de zoeker kijk... :rolleyes:
 

Texman

Koning Baard
Ha René,
Als je baard langer word dan krijg je vanzelf ook het effect dat de afzonderlijke haren uit de pas gaan lopen.
Daar is weinig aan te doen behalve een kort model kiezen zodat je baard er altijd lekker strak uitziet.
Persoonlijk vind ik een wat minder strakke baard er wat natuurlijker uitzien.
Wat jouw baard aangaat vind ik dat je een super mooie baardgroei hebt en misschien ben je wel wat te streng voor je zelf want zoals die er nu uitziet vindt ik hem ook best mooi. Je zou bij wijze van experiment je baard nog wat langer uit kunnen laten groeien en kijken wat er gebeurd en hoe je het ervaart.
En vind je allemaal maar niks een kort model staat je ook super.
Dus niets aan de hand;)
Succes Texman:)>
 

Renem

Volle Baard
Thanks, maar wat je op de foto niet goed ziet is dat de haren op de kin bijv. tegen de ronding van de kin in als een soort centenbakje naar voren krullen. Aan de zijkanten heb ik dat ook, dus het ziet er net uit alsof ik met pijpekrullers de verkeerde kant op gedraaid de nacht geslapen heb. :confused:
 

Texman

Koning Baard
Het zijn eigenlijk hele grote slagen die zich in je baard beginnen te vormen.
Je kan ze er wel uitkrijgen maar dat betekend ook dat je iedere morgen heel veel tijd in de badkamer staat om je baard op orde te krijgen.
Als je werkt is dat niet erg praktisch. In jouw geval zou ik het voorlopig houden bij een baard die net die lengte heeft dat je geen last hebt van die krullen.
Bespreek dat ook met je barbier voordat hij je baard te veel inkort.
 

dijkie

Zware baard
Ik begrijp je probleem Rene, als de baard langer wordt geeft dat weleens problemen ,heb ik zelf ook ondervonden.
De barbier zal best een oplossing hebben voor jou baard ,want hij staat je fantastisch (Y)
Ik ben benieuwt na je ervaring aan het barbier bezoek.
 
Banner image
Top