Boof's kwekerij

Jimmy16

Baard
@Boof72 heb je ondertussen al een oplossing gevonden voor die droge baard?
Ik heb zelf ook een zeer droge huid en heb ook al vanalles geprobeerd.

Momenteel is het iets beter, maar dat is vooral weersafhankelijk. Afgelopen maanden was de luchtvochtigheid ook extreem laag en dat helpt er ook niet aan mee.

In deze periode ben ik dan ook overgeschakeld van H&S naar shampoo en conditioner van Layrite (wat een fantastisch merk btw).
Dit lijkt op zich al een hele verbetering, maar het probleem is nog niet geheel weg.

Moest je dus nog tips weten...

Om toch on-topic te blijven: je staat fantastisch met die baard! Laat je niet meer verleiden om hem af te doen. Zeker de lengte op je profielfoto past jou helemaal ;)
 

Boof72

Volle Baard
Ik ben de baard vaker gaan wassen met anti roos shampoo.
En minder producten erin gaan smeren. Niet 6 verschillende soorten, maar nu maar 2 producten.
En ben van de jeuk/ roos/ schilders af.
En iedere ochtend en avond de baard borstelen, buiten het kammen om stimuleer dit de bloedsomloop.

En de haren zijn redelijk zacht.
Dus je moet opzoek naar de behandeling die voor jou het beste resultaat geven.
 

Jimmy16

Baard
Ik ben de baard vaker gaan wassen met anti roos shampoo.
En minder producten erin gaan smeren. Niet 6 verschillende soorten, maar nu maar 2 producten.
En ben van de jeuk/ roos/ schilders af.
En iedere ochtend en avond de baard borstelen, buiten het kammen om stimuleer dit de bloedsomloop.

En de haren zijn redelijk zacht.
Dus je moet opzoek naar de behandeling die voor jou het beste resultaat geven.

Super dat je voor jezelf een oplossing gevonden hebt (Y)
Ik zoek nog even verder wat voor mij werkt :D
 

Boof72

Volle Baard
Vanmiddag naar de barbier geweest.
Het werd wel erg wild en het ging richting de zaerfer look. Er was niks meer aan te doen met olie, wax, promenade of gel.
Dus maar wat in laten korten en model erin laten zetten.
En het tweede plus punt is dat vrouw lief weer blij is. :D
Kan het nu weer gewoon gaan groeien. (Y)
IMG_20200709_194226.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20200709_193947.jpg
    3,6 MB · Weergaven: 10

Texman

Koning Baard
Dat ziet er leuk uit @Boof72 , baard en ook tatoeage Cool :cool::cool::cool:.
Dat het warm was kan ik mij goed voorstellen wij zijn de afgelopen twee weken ook niet wezen zeilen.
Te weinig wind en te heet hoewel je natuurlijk wel lekker kan zwemmen:)
 

Boof72

Volle Baard
Mijn broer heeft een bootje in de haven liggen in Zwolle. Met een beetje mazzel komt er hier straks een bootje. Want al die mensen die nu bedacht hebben een boot te kopen omdat ze niet met vakantie konden of wilde. Bedenken straks ineens dat een boot gestald moet worden en onderhoud nodig heeft. En dat kost geld :D. Dus ik hoop straks mijn slag te slaan.
 
Banner image
Top