Boof's kwekerij

dijkie

Zware baard
Goed om te horen @Boof72 (Y)

Ik gebruik ook al een tijdje head & sholders en geen baardolie en merk een verbetering!
Maar mijn baard is nu vrij kort nog , dus ben wel benieuwd hoe het verloopt als de baard weer een maand of 6 is .
Want meestal begint de ellende als hij weer langer wordt.
 

Joep

Zware baard
Dit is een heel serieus probleem, maar ik kan het toch niet laten flauw te gaan doen.
...harem zuigen alles op...
Wat verwacht je dan van een harem?

head & shoulders voor in je baard? Ik zie al een nieuw product in de toekomst:
Chin & Nipples of als je een hele lange baard hebt Chin & Penis :D


Maar nu even serieus. Ik was even weg hier en loop wat achter en nu zie ik 3 verschillende baardlengtes van jou in één keer van lang naar kort. Ik heb jouw baard altijd al bijzonder mooi gevonden en zelfs het kortste model staat je heel erg goed! Ik snap best dat je liever een langere baard wilt hebben, maar maak je geen zorgen, je loopt zeker niet voor schut, het blijft een prachtige baard!

Ik gebruik zelf ook bijna geen olie meer, niet vanwege hetzelfde probleem als dat jij hebt, maar omdat ik er puistjes van krijg. Als ik al olie gebruik, dan zorg ik ervoor dat ik het niet in de huid masseer, maar alleen aan de buitenkant van de baard. Ik vind het best jammer dat ik zo slecht tegen de olie kan, want op het moment van insmeren voelt de baard wel heel fijn. Blijkbaar is het niet voor iedereen weggelegd om deze producten te gebruiken.

Sterkte ermee en hopelijk vind je met de tijd de juiste methode voor jou om toch nog een langere baard te onderhouden zonder problemen.
 

Boof72

Volle Baard
Dankje Joep voor het compliment. Ik ben ook nog steeds blij met de baard ondanks de zoektocht om de jeuk en schilfers.
Het lijkt erop dat ik nu de juiste behandeling heb gevonden.
En onder tussen groeit het weer langer.
De eerste opmerking van vrouw lief is alweer binnen. "Hij wordt alweer te lang he ! " Ik heb maar geantwoord dat ze dit verkeerd ziet . Dus we gaan weer gewoon voor de oude lengte, of langer. :cool:

En wat ik mij laatst ineens afvroeg. Zit er veel verschil in baard groei tussen familie? Zoals vader, broer(s) en misschien wel zussen :D
Zo liep mijn vader er een jaar of 40 geleden bij. En zie qua groei toch wel overeenkomst
IMG_20200414_171021.jpg
 
Laatst bewerkt:

Boof72

Volle Baard
Ook van mij maar weer eens een update.
Naar mijn idee gaat het erg langzaam momenteel, maar dit zal wel niet zo zijn.
Met de jeuk en schilfers gaat het goed zolang ik maar regelmatig was en borstel.
Dus ook ben blij en nog lang niet klaar
IMG_20200510_112323.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ook van mij maar weer eens een update.
Naar mijn idee gaat het erg langzaam momenteel, maar dit zal wel niet zo zijn.
Met de jeuk en schilfers gaat het goed zolang ik maar regelmatig was en borstel.
Dus ook ben blij en nog lang niet klaar
Bekijk bijlage 15805
Fijn dat het het beter gaat want het zou doodzonde zijn om zo'n mooie baard af te moeten scheren.;)
 
Banner image
Top