Boof's kwekerij

Hartenheer

Zware baard
Klopt! @Cowboy en ik gebruiken het voor de snor.

Bekijk bijlage 12728
Persoonlijk vind het een ramp om dit te gebruiken.
Krijg het niet lekker ''vloeibaar'' om goed in de snor te smeren.
Dus je kleit het er maar zo in, waarmee je menig keer hard aan de snorhaar getrokken wordt.

En als het er dan eindelijk in zit, heb je een harde vette snor onder je neus hangen.
Heb dan het idee dat je zo''n feestwinkel snor tussen neus en lippen heb hangen.
Niets voor mij.

fop-bril-met-neus-en-wenkbrauwen.jpg
 

Joep

Zware baard
Goeie baard @Boof72
Ik kom net inhaken op jouw topic, want ik ben net lid hier op het forum. Jouw hoofd haar is enigszins vergelijkbaar met wat ik heb en ook ik doe het heel kort maar niet kaal. Ik zie mezelf ook wel met zo'n baard als jij hebt rondlopen, het staat je goed!!

ps
Ik heb wel nog even te gaan voor ik zover ben als jij.
 

Boof72

Volle Baard
Dankjewel Joep, het is een kwestie van afblijven en laten groeien.
Ondanks het commentaar.
En pas naar de barbier gaan als je echt vindt dat je het punt bereikt heb waar je naartoe wil.
Naar mijn gevoel ben ik er wel inmiddels, en ga morgen langs de barbier. De boel weer even netjes laten maken, want voor mijn gevoel is de baard nu ontploft en niet meer netjes te krijgen.
 

Joep

Zware baard
Serieus, vind je dat niet netjes van die laatste foto? Misschien ben ik (nog) niet kritisch genoeg, maar ik vond het juist heel mooi.
Wat kost een bezoekje aan de barbier eigenlijk, als ik dat vragen mag op jouw topic? Want ik heb echt geen idee.
 

Boof72

Volle Baard
De prijs verschilt erg met wat je wil en waar.
Even bij werken kan 15 / 20 euro kosten en een hele behandeling wel 60 volgens mij.
Doen ze je baard helemaal verzorgen tot in de puntjes.
Stomen, knippen , scheren ( bah wat een vies word :confused:) oliën en stylen.
Dit heb ik nooit gedaan, maar schijnt erg lekker en mooi te zijn.

Wel altijd goed aangeven wat je wil, want soms zijn barbieren erg fanatiek en knippen ze er teveel af ondanks je uitleg.
 

Joep

Zware baard
Voorlopig ga ik niet naar de barbier, maar in de toekomst ga ik het ook liever zelf doen. Of ik het ook zelf kan doen moet ik nog zien, maar dan ga ik eerst nog wel advies vragen hier op het forum. Het is ook niet niks hè. Maar ik kan me best wel voorstellen dat andere het wel doen, ik denk dat je er wel een hele mooie baard door kan krijgen.
 
Banner image
Top