Boof's kwekerij

Boof72

Volle Baard
Voor mijn gevoel is er heel veel af gehaald, maar als ik dan in de spiegel kijk dan valt dit reuze mee.

Denk dat dit komt omdat het zo'n dik pak was en nu 3 kilo lichter is geworden.
Maar ben zeer tevreden hiermee.
Nu kan ik wel weer een halfjaar vooruit voordat we weer heen moeten :cool:
 

Joep

Zware baard
Ineens dacht ik na het nemen van deze foto..... de baard begint toch wel een massieve, grote vorm aan te nemen. Ondanks de complimenten die ik hier zo nu en dan krijg, zie je het zelf niet zo. :)>
Bekijk bijlage 13179
Ik vind het een heel goeie baard! Massief is inderdaad het goed woord :)>
Mijn vrouw zit naast mij terwijl ik dit topic open en ziet jouw foto en zegt direct "Dat is een mooie baard" (Y)
Ik weet niet of nu voor mij een doel is vastgelegd, of dat ik mijn vrouw beter in de gaten moet gaan houden :eek: :D
 

Ardjan

Baardaap
Dit geeft mij wel weer moed moet ik zeggen! De laatste tijd krijg ik namelijk wat minder complimenten; wat volgens het bovenstaande zou betekenen dat het met de baard wel goed zit! :D

Maar gelukkig krijg ik ook weinig negatieve opmerking; dus 't is aardig rustig om me heen! :eek:
 

istawa

Zware baard
Ik vind het een heel goeie baard! Massief is inderdaad het goed woord :)>
Mijn vrouw zit naast mij terwijl ik dit topic open en ziet jouw foto en zegt direct "Dat is een mooie baard" (Y)
Ik weet niet of nu voor mij een doel is vastgelegd, of dat ik mijn vrouw beter in de gaten moet gaan houden :eek: :D
Denk dat jouw wederhelft gewoon goede smaak heeft. Dus wees een gelukkig mens .

IT ain't over till the fat lady sings.
 

Boof72

Volle Baard
Zo ligt de baard er momenteel bij. :(
In een ziekenhuis bed, met een behoorlijk ontstoken galblaas.

Het valt me nog mee hoe de baard erbij hangt. Er wordt 1x p dag wat olie ingesmeerd momenteel, meer niet.
 

Bijlagen

  • IMG_20191010_202449.jpg
    IMG_20191010_202449.jpg
    780,5 KB · Weergaven: 41
Banner image
Top