Beard Loading

RubenG

Baard
Ziet er naar mijn mening behoorlijk uit (Y)

Leuk idee qua "einddoel" ook, al ben ik het zelf niet echt eens met die term op zich.
Ik heb al langere baarden gehad, terug korter, dan weer langer etc....
Ik vind het juist leuk dat je kan afwisselen, dus dat bedenken van je is mogelijk iets blijvens, en dus ook je mogelijk variabele "einddoel" ;)

Einddoel is inderdaad niet het juiste woord, het is eerder een huidige doelstelling ;) denk niet dat ik er nooit meer iets aan verander tot ik in de kist lig ;)
[DOUBLEPOST=1507751067][/DOUBLEPOST]
Zoals ik al eerder schreef is het goed om kritisch te zijn omtrent jezelf en dus ook je baard. Op de foto vind ik het reuze meevallen en valt het haast niet op. Ik zou de schaar, trimmer of wat dan ook zeker laten liggen en het gewoon door laten groeien. Op korte termijn zie je er niks meer van! Succes ermee!! :)>(Y)

Denk inderdaad dat je heel anders naar je eigen baard kijkt als de buitenwereld.. zelf zie je alleen wat er niet goed/perfect is :) ik ga het nog een week of twee laten groeien en dan zal ik eens zien of het beter of erger wordt ;) daarvoor zijn al die foto's wel goed want ik haat het om op de foto te staan :D
 

Werner

Baard
Ik heb een redelijk symmetrische baard en ik kan me voorstellen dat het snorgedeelte irriteert. Misschien als je alles gewoon laat groeien het wel goed komt Ruben...
 

RubenG

Baard
Heb vandaag mijn baard eens tegen de richting in geborsteld onder mijn kin, ben meteen verschoten van de lengte ! Vind het zelf wel beter zo, of vergis ik me? Met balsem en wax kan ik het de hele dag zo houden :)
Denk nog een maandje en dan passeer ik eens bij de barbier voor de randen etc. Ik schat dat tegen dan de haren onder mijn onderlip ook al een groot stuk van de lege plek opvullen?
 

Bijlagen

  • IMG_20171016_211800.jpg
    IMG_20171016_211800.jpg
    2 MB · Weergaven: 56
  • IMG_20171016_211820.jpg
    IMG_20171016_211820.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 55

istawa

Zware baard
Zo jammer dat ik de foto's niet zien kan . Ben ik de enige die dat probleem heeft????

it aint over until the fat lady sings
 

RubenG

Baard
Barbier stelde vandaag voor om de snor in te korten en de randen strakker te zetten..
Denk dat ik ga passen voor het inkorten en de randen zelf bijhoud zoals ervoren? Heb er bang voor dat hij er anders te veel afdoet en ik terug 4 weken kwijt ben :) sowieso blijf ik zo veel mogelijk weg van de kaaklijn omwille van de vele comments op dit forum over het ongewild omlaag brengen ervan.
Meningen?
 

Werner

Baard
Barbier stelde vandaag voor om de snor in te korten en de randen strakker te zetten..
Denk dat ik ga passen voor het inkorten en de randen zelf bijhoud zoals ervoren? Heb er bang voor dat hij er anders te veel afdoet en ik terug 4 weken kwijt ben :) sowieso blijf ik zo veel mogelijk weg van de kaaklijn omwille van de vele comments op dit forum over het ongewild omlaag brengen ervan.
Meningen?
Ik blijf nu na een maand overal van af, behalve van de wang- en halslijn, de eerste hou ik bij omdat mijn haren op mijn wangen bijna tot onder mijn ogen groeien.... De tweede omdat ik dat netter en vooral verzorger vind staan...Zoals ik heb begrepen op dit forum wacht ik zo’n 3 á 4 maanden en ga dan naar een goede barbier (na ff googelen), ik hoop dan dat die weet wat ik wil dus ik neem een ‘lookbook’ mee... Ondertussen koester ik mijn baardje met allerlei ‘beard polishers’, oliën en borsteltje...
 

TMG1961

Baardaap
Ik blijf ook overal vanaf. Dit jaar wordt er geen barbier bezocht. Moet nog kijken of die hier in Brunssum goed is of dat ik eventueel stuk moet rijden.
Ik doe dus niets bijwerken, haren op wangen komen niet extreem hoog op een paar verdwaalde lichte haartjes na. Ik moest wel even wennen aan feit dat snor nu over bovenlip heen hangt, maar heb er inmiddels al geen last meer van.
 

Werner

Baard
Nou die knip ik wel bij, ziet er naar mijn idee niet uit..., heb geen zin om op mijn eigen haren te kauwen...
[DOUBLEPOST=1508360359][/DOUBLEPOST]Ik begrijp trouwens niet waarom hier iedereen praat over de neklijn terwijl het toch duidelijk een halslijn betreft, je baard groeit toch niet in je nek...???? Ben benieuwd naar reacties....
[DOUBLEPOST=1508360523][/DOUBLEPOST]Begrijp overigens ook niet hoe het komt dat bij mijn profiel ‘stoppelbaard’ staat... dat heb ik zelf nooit ingevuld... Inmiddels heb ik echt wel een (bescheiden) baard, dus....
 

RubenG

Baard
Nou die knip ik wel bij, ziet er naar mijn idee niet uit..., heb geen zin om op mijn eigen haren te kauwen...
[DOUBLEPOST=1508360359][/DOUBLEPOST]Ik begrijp trouwens niet waarom hier iedereen praat over de neklijn terwijl het toch duidelijk een halslijn betreft, je baard groeit toch niet in je nek...???? Ben benieuwd naar reacties....
[DOUBLEPOST=1508360523][/DOUBLEPOST]Begrijp overigens ook niet hoe het komt dat bij mijn profiel ‘stoppelbaard’ staat... dat heb ik zelf nooit ingevuld... Inmiddels heb ik echt wel een (bescheiden) baard, dus....

Die stoppelbaard heeft voor zover ik heb begrepen te maken met je activiteit op het forum: aantal posts etc. :)

Snor knip ik ook bij, vind dat gewoon beter staan. Smaken verschillen zeker, en maar goed ook... Anders had iedereen ook maar dezelfde baard, hetzelfde kapsel, dezelfde kleren etc ;)
 

Werner

Baard
Die stoppelbaard heeft voor zover ik heb begrepen te maken met je activiteit op het forum: aantal posts etc. :)

Snor knip ik ook bij, vind dat gewoon beter staan. Smaken verschillen zeker, en maar goed ook... Anders had iedereen ook maar dezelfde baard, hetzelfde kapsel, dezelfde kleren etc ;)
Daar heb je helemaal gelijk in..!!!
[DOUBLEPOST=1508362497][/DOUBLEPOST]
Daar heb je helemaal gelijk in..!!!
Zie nu idd dat er ‘Baard’ bij mijn profiel staat... grappig... wat volgt hierna...?
 

RubenG

Baard
Vandaag 8 weken na de beslissing om mijn stoppelbaard te laten groeien tot een 'echte baard' :D

Ben ondertussen bijna waar ik wil zijn, dus heb over 2 weken een afspraak bij de barbier om alles een beetje netjes te maken :cool:
Enkel vooraan onder mijn lip wil ik de begroeiing nog wat dichter hebben dus daar moet hij afblijven :D voor de rest is de lengte wat ik in gedachten had.
IMG_20171107_074101.jpg IMG_20171107_074105.jpg IMG_20171107_074110.jpg
 

RCM

Baardaap
Dat ziet er goed uit Ruben. En fijn dat je je doel bijna bereikt hebt! Veel plezier en succes bij de barbier. Gaat vast goedkomen. :)>(Y)
 
Banner image
Top