Beard Journey - Michel

Michel73

Baard
Het resultaat na 1 maand.

Ondanks

*Trage baardgroei
*Kale plekken
*Ongelijkheid links en rechts

En de nodige blikken van wat ik in vredesnaam probeer te kweken op mijn kin....:rolleyes:

Zet ik dit keer door, op naar maand 2.
 

Bijlagen

  • photo5942652948909764261.jpg
    photo5942652948909764261.jpg
    131 KB · Weergaven: 84
  • photo5942652948909764263.jpg
    photo5942652948909764263.jpg
    150 KB · Weergaven: 88
  • photo5942652948909764262.jpg
    photo5942652948909764262.jpg
    122,2 KB · Weergaven: 85

Michel73

Baard
Haar kleur wordt donkerder, dat is in de winter altijd zo maar nu gaan de kale plekken dus nog meer opvallen en zien er dus een stuk groter uit. :oops::(

Op deze plekken is de haargroei 0,0 en zo glad als ..... vul zelf maar in.;)

Ik verwacht zelf niet dat er op deze plekken alsnog haar gaat groeien en dat het lastig zal worden om deze plekken te kunnen verbergen.
 

Bijlagen

  • Dag 36.jpg
    Dag 36.jpg
    138 KB · Weergaven: 64

Yainderidoo

Zware baard
Ik verwacht zelf niet dat er op deze plekken alsnog haar gaat groeien en dat het lastig zal worden om deze plekken te kunnen verbergen
Misschien moet je het verzet tegen die "open plekken" opgeven? Ieder moet het doen met wat hij of zij heeft. Als ik het bv. over mijn Baard heb en wat ik zou willen? Dan zou ik zo'n soort Baard willen hebben als @Bolt en dan nog dikker.....de kleur? Ik zou een mooie rooie kleur willen hebben.;) Dat heb ik dus allemaal niet. Ik heb een inmiddels redelijk lange Grijze Baard.....die niet heel erg dik is en nooit zo dik zal worden als bv. die van Bolt. Allemaal loslaten en kijken naar jou eigen mogelijkheden, daarop concentreren en mee verder gaan. Jou kop is uniek en mag er zijn net als al die andere variëteiten in de Baard en Snorren handel ;););););)
 

Michel73

Baard
Bedankt @Yainderidoo voor je eerlijke bericht en daar heb je een punt idd, uiteraard zal ik moeten accepteren wat voor mij mogelijk is.

Zoals iedere beginner heb ik ook veel last van frustratie en twijfel momenten, en opgeven zou dan de makkelijkste weg zijn.

Ik ben nog maar ruim een maand bezig en wil het doel wat ik voor mezelf had gezet nog niet aanpassen, niet een doel betreft het resultaat maar het doel om het eerst 3 maand vol te houden, en dan maar zien wat er voor mij mogelijk is.
 

Joep

Zware baard
Ja, je hebt kale plekken, maar toch heb je op de plekken waar wel haar groeit al een goede baard voor een maand. Ik zou het zeker volhouden. Ook vind ik het je nu al goed staan. @Yainderidoo heeft het prachtig verwoord.
Het vervelende is wel (denk ik) dat je eerder commentaar gaat krijgen met die kale plekken. De vraag is of jij daar tegen bestand bent. Ik vind dat je door moet gaan, maar de keuze ligt werkelijk bij jou.
 
Banner image
Top