Bossman

Beard Journey - Michel

Discussie in 'Baard laten groeien' gestart door Michel73, 7 nov 2019.

1. Texman

Texman Baardaap

Ook ik onderschrijf het geen @Yainderidoo je verteld heeft.
    Nu zie je ook gelijk wat het voordeel is als je lid bent van dit forum. Wij kennen allemaal het moeilijke begin en de twijfel en weten ook hoelang we er over gedaan hebben om die baard te laten groeien. Vandaar dat wij in eerste instantie proberen de beginners te motiveren om op zijn minst 3 maanden vol te houden. Afscheren kan altijd en is zo gedaan maar dan ben je weer terug op af. Wat jouw baard aangaat zie ik de beperkingen en begrijp ik ook jouw frustraties maar ik zie ook mogelijkheden. Als ik die niet zou zien zou ik het ook zeggen. Waar het om gaat is om met jouw baardgroei het maximaal mogelijke er uit te halen, Vandaar ook die 3 maanden.
    Daarna kan je een baardstijl/model kiezen die de lading dekt en reken maar dat ook dat heel goed kan staan.
    Dus doorgaan, succes en sterkte
    Texman :)>

Yainderidoo, Skaggy, Joep en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Michel73

Michel73 Baard

@Texman Bedankt voor deze feedback (Y)

Yainderidoo, Joep en Skaggy vinden dit leuk.
  3. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Na @Yainderidoo en @Texman kan ik weinig meer toevoegen, aangezien ze het mooi motiverend bij het rechte eind hebben. (Y)

Je hebt stevig haar en een mooie kleur ervan en je snor kan zeer zeker massief worden, maar véél belangrijker is, dat jouw baard jouw baard is, die bij jou hoort, dus vergeet de aspecten, die anderen als onvolkomenheden zouden kunnen zien.
    :)>

Yainderidoo, Joep, Skaggy en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Michel73

Michel73 Baard

@ProfessorMelchior Het is juist heel apart ben niet met een bepaald doel gestart, maar gaande weg krijg je toch een bepaald beeld in je gedachten...:)>

Dromen zijn bedrog en na vandaag weer terug naar de realiteit zeg maar, en de komende periode ontdekken wat voor mij haalbaar is.

Baardreis wordt ontdekkingstocht;)

Joep, ProfessorMelchior, Skaggy en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Bolt

Bolt Volle Baard

Hey @Michel73
    Ik sluit mij helemaal aan wat de bovenstaande Baardbroeders al geadviseerd hebben. Vooral het advies van @Yainderidoo ( ben er bijna verlegen van )
    Super kleur die Baard van jouw en inderdaad wat @ProfessorMelchior al zei. Dat jouw Baard jouw Baard is!
    Lekker doorreizen zou ik zeggen :)>:)>

6. okt2018

okt2018 Baard

Ik verwacht dat die kale plekken naast de Soul Patch zo blijven. Maar dat is helemaal niet raar. Heel veel baardmannen hebben dat gewoon en het staat juist symmetrisch.

De ‘onderste’ kale plekken zouden nog dicht(er) kunnen groeien als de erbovenliggende haren omlaag “vallen”.

Maar het belangrijkste is dat het je steeds beter begint te staan en dus zou ik doorgaan.

Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Michel73

Michel73 Baard

8. okt2018

okt2018 Baard

Mooi zo. Goede video!

9. Yainderidoo

Yainderidoo Zware baard

Ben ik niet met je eens! Maar dat is een heel ander verhaal waar we hier misschien niet helemaal aan toe komen. :cool:;););)

Skaggy, Joep, Texman en 1 andere persoon vinden dit leuk.
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina