Bay Rum Baardolie

Hans

Zware baard
Oerbaard
Vandaag te horen gekregen dat ik één van de winnaars ben die een fles(je) Bay Rum Baardolie
gewonnen heeft met een Like, Share & Tag-actie op Facebook van MijnBaard.nl :) :) :)

Ik zie de prijs vol verwachting tegemoet en zal zeker een review plaatsen zodra deze binnen is :)>

Bay Rum Baardolie.jpg
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Als ik er maar niet dronken van wordt, ik zal
proberen geen slokje te nemen, ook niet als het lekker ruikt :D :D :D
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Het wordt morgen geleverd als het goed is, dan test ik het dit weekend uit
en breng ik verslag uit :)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Lijkt me fijn spul. Kwam heel toevallig gisteren twee baardmannen in Wolvega tegen met flinke baarden. Één van hen droeg een shirt van Grave before Shave.. (Y)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Korte review

De geur is kort te omschrijven, deze brengt je in extase, potverdikkie wat een zalig luchtje :)
Als je al niet van rum houdt (zoals ik) dan houdt je er nu van nadat je er aan geroken hebt.
De olie is voor mijn baard precies de juiste dikte, het verzwaart de baard iets en is makkelijk
aan te brengen, na het eerste gebruik ben ik verkocht, dit is een favoriet (Y)
Zodra deze aan het opraken is zal ik zeker weer een nieuw flesje Bay Rum Baardolie aanschaffen :)>
De geur blijft aanwezig maar niet storend, ook na verloop van tijd, vooral als je het warm krijgt treedt
de heerlijke geur weer naar voren.
Wat mij betreft een aanrader maar feit blijft: smaken verschillen :rolleyes:

Groeten Hans
 

Mx7733

Stoppelbaard
Klinkt goed! Ga je het dagelijks gebruiken? Ben benieuwd of je de volgende weken enthousiast blijft.. en geen huid/haar klachten krijgt.

Mooie review, hou ons op de hoogte

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Ga je het dagelijks gebruiken?
Tot en met vandaag in ieder geval de Bay Rum Baardolie gebruikt en dat zal
de komende dagen niet veranderen ben ik bang :D
Ik heb aardig wat verschillende baardoliën dus ik zal afwisselen af en toe maar
zoals ik al aangaf is dit wel een favoriet van mij tot nu toe. Mochten er "bijwerkingen"
zijn dan horen jullie dit uiteraard direct,

groeten Hans
 

Steef

Baard
Top! Ben nu ook wel erg nieuwsgierig. In de toekomst zal ik misschien ook een flesje aanschaffen als door mn olie heen ben. Bedankt voor de review Hans
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Graag gedaan maar zoals ik al aangaf is het zo dat smaken verschillen,
ik hoop dat een ieder die deze baardolie aanschaft net zo tevreden is
als ik ben.
 
Banner image
Top