Bay Rum Baardolie

Elfdutch

Baard
Inmiddels ook een paar dagen aan het smeren met de bay rum. Echt een heerlijke olie!
Ruikt prima, wel wat zoetig maar niet overheersend.
De baard wordt er lekker zacht van. Blij met m'n aankoop.

Had ook de cigar blend balsem erbij gekocht. Ruikt lekker, ook weer wat zoetig. Mis wel een beetje de rook van de sigaar erin, had iets meer gemogen.
De balm is zachter dan die van DGS. Smelt makkelijker / sneller in je hand.
Qua hold een beetje hetzelfde als die van DGS.
Baard wordt er lekker zacht van.

Tevreden over beide producten, zie mezelf nog wel meer dingen bestellen van dit merk.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ik ben ook erg blij met de Bay Rum.. Inderdaad ietwat zoetig. De geur vind ik in tegenstelling tot andere olies juist wel iets overheersend. Maar dat stoort me niet aangezien ik het echt lekker vind. Wel moet ik zeggen dat mijn vriendin het niet echt kan waarderen. Een akelig geurtje noemde ze het.. :)

Wel grappig om te zien hoe smaken verschillen. De Vanille van SLC is bijvoorbeeld nog steeds mijn favoriete olie, maar ook die heb ik van iemand gekregen die het helemaal niks vond..

@Erikvanwijk nogmaals dank! ;)
 

Baart

Stoppelbaard
Aangezien de Bay Rum van "Grave before schave" uitverkocht was op mijnbaard.nl heb ik maar alternatiefje besteld:

Mad Viking Beard Oil, Ravn Rom baardolie; Geur van de Bay Rum boom

Lijkt me in dezelfde lijn te liggen en ruikt super als je het mij vraagt, alsook zeer verzorgend voor je baard, merk duidelijk dat mijn baard er zeer zacht van wordt.
 

Ab79

Baard

maximum

Zware baard
Net twee 4oz flessen besteld voor de sint.
Ik ga uit van alle positieve verhalen hier dus ik durf de gok wel aan.
Momenteel bij een bestelling van boven de 50 dollar met deze code: 15OFF50 15% korting op de site van Grave Before Shave.
Even googlen op kortingscodes heeft wel eens resultaat :)

Verder was de schimmel van de sint even op hol geslagen want dit gaat binnenkort ook door de schoorsteen:
https://www.mijnbaard.nl/baardverzorging/overige/beardsmans-kit-beardbrand.html

:)>

Smaak blijft uiteraard persoonlijk;) Verwacht dat je hier geen spijt van krijgt:D Beard on:)>
 
Banner image
Top