Baardwannahave

Baardwannahave83

Stoppelbaard
Ha baard liefhebbers,

Mijn naam is Marcel en ik ben 37 jaar oud. Tot dusver heb ik mijn gezicht altijd gladgeschoren gehad. Tijd voor iets anders, op 23 december 2020 heb ik besloten om een baardpoging te gaan ondernemen. Nu zo'n 24 dagen geleden. Ik ben tevreden over het resultaat voor zover en kijk uit naar de komende maanden. Ik scheer ieder weekend mijn neklijn netjes en houd wangen schoon. Geen idee waar het naar toe kan gaan en ook niet wat voor stijl/baard bij mij past. Ik ben vooral enorm benieuwd hoeveel baard ik ga aanleggen om een mooie baard te krijgen. Opmerkingen/tips welkom.

Groet,
Marcel
 

Bijlagen

  • 20210116_100857.jpg
    20210116_100857.jpg
    1.019,4 KB · Weergaven: 189
  • 20210116_100930.jpg
    20210116_100930.jpg
    964,5 KB · Weergaven: 185
  • 20210116_100940.jpg
    20210116_100940.jpg
    989,4 KB · Weergaven: 176
Laatst bewerkt:

Jimmy16

Baard
Welkom en goeie beslissing om een baard te laten groeien. Alleen stel ik mij de vraag waarom je je wangen scheert? o_O
Zo ga je nooit een volle baard ontwikkelen.

Mijn voorstel is om enkele weken helemaal niets te doen, kijken hoe de haartjes zich ontwikkelen en nadien pas kijken waar je hals-en kaaklijnen liggen.
 

Baardwannahave83

Stoppelbaard
Welkom en goeie beslissing om een baard te laten groeien. Alleen stel ik mij de vraag waarom je je wangen scheert? o_O
Zo ga je nooit een volle baard ontwikkelen.

Mijn voorstel is om enkele weken helemaal niets te doen, kijken hoe de haartjes zich ontwikkelen en nadien pas kijken waar je hals-en kaaklijnen liggen.

Ha Jimmy,
Geen idee waarom, even die ene paar haartjes dacht ik. Maar goed nu ik hier e.e.a. lees op dit leuke forum ga ik er gewoon helemaal van af blijven. Alleen de neklijn verder de natuur zijn werk laten doen. Dank voor je reactie.
 

Laurent1965

Zware baard
Bij mij staan de foto's er gewoon.

Welkom op dit leuke forum!
Ziet er al hoopvol uit voor dikke 3 weken.(Y)
Ik zou het ook gewoon laten groeien, en eerst kijken waar de lijnen liggen.
Intussen genieten van de baardreis en de onvermijdelijke reacties uit de omgeving. :)>
 

Baardwannahave83

Stoppelbaard
Ha @Baardwannahave83,
Ook van mij welkom op ons leuke forum.
Je baard en ook je snor zijn aardig op gang gekomen (Y)(Y)(Y).
Wat tips aangaat ben ik het geheel eens met @Jimmy16, het gaat er misschien wat slordig uitzien maar je krijg zo wel een goed beeld van je baardgroei.
Succes en hou ons op de hoogte ;).
Groet Texman:)>

Dankjewel Texman, jullie gaan meer van me zien. Nu al leuk hier op dit forum
[DOUBLEPOST=1610891089][/DOUBLEPOST]
Bij mij staan de foto's er gewoon.

Welkom op dit leuke forum!
Ziet er al hoopvol uit voor dikke 3 weken.(Y)
Ik zou het ook gewoon laten groeien, en eerst kijken waar de lijnen liggen.
Intussen genieten van de baardreis en de onvermijdelijke reacties uit de omgeving. :)>

Dankjewel Laurent! Ik geniet inderdaad van de baardreis. Op dit moment zijn de reacties uit mijn omgeving nog zeer positief.
 
B

BrotherBeard75

Guest
Geen idee Brotherbeard. Misschien nog eens proberen met vernieuwde page.
Zo zie ik het...
a66c068f39586a9a899539ce31e232ae.jpg
 

Nib85

Volle Baard
Ha Jimmy,
Geen idee waarom, even die ene paar haartjes dacht ik. Maar goed nu ik hier e.e.a. lees op dit leuke forum ga ik er gewoon helemaal van af blijven. Alleen de neklijn verder de natuur zijn werk laten doen. Dank voor je reactie.

Je bedoelt je halslijn, je neklijn zit aan de achterkant ;)

Ook hierin zou ik niet te “dwangmatig” zijn met bijhouden. Heb al bij best veel mannen gezien dat ze onbedoeld telkens eens stukje hoger gaan scheren.
Voor je het weet heb je een playmobil-baardje...en dat wil je niet. :p
 

Baardwannahave83

Stoppelbaard
Je bedoelt je halslijn, je neklijn zit aan de achterkant ;)

Ook hierin zou ik niet te “dwangmatig” zijn met bijhouden. Heb al bij best veel mannen gezien dat ze onbedoeld telkens eens stukje hoger gaan scheren.
Voor je het weet heb je een playmobil-baardje...en dat wil je niet. :p

Ja natuurlijk halslijn.. weer iets geleerd top!! Hahaha playmobil baardje ik snap het. Dank weer voor je feedback.
 
B

BrotherBeard75

Guest
Hallelujah....
Ineens kan ik alle foto's zien...phieuuuw .
En wat ik zie is zeker ok.
Zeker de raad opvolgen, om er met je scheermes en trimmer af te blijven, om te kijken of de kaken miss ook wel kunnen invullen.
Wat er ook gebeurt, wat je nu al staan hebt is in elk geval een keeper.
En wat het woord neklijn betreft...dat is gewoon op zen Vlaams gezegd. En de Nederlanders zeggen halslijn.
Maar ik denk dat iedereen het wel begrijpt dat je niet de achterkant van je hoofd gaat opscheren .
Voor de rest..gewoon verder doen man!
 

Baardwannahave83

Stoppelbaard
Hallelujah....
Ineens kan ik alle foto's zien...phieuuuw .
En wat ik zie is zeker ok.
Zeker de raad opvolgen, om er met je scheermes en trimmer af te blijven, om te kijken of de kaken miss ook wel kunnen invullen.
Wat er ook gebeurt, wat je nu al staan hebt is in elk geval een keeper.
En wat het woord neklijn betreft...dat is gewoon op zen Vlaams gezegd. En de Nederlanders zeggen halslijn.
Maar ik denk dat iedereen het wel begrijpt dat je niet de achterkant van je hoofd gaat opscheren .
Voor de rest..gewoon verder doen man!

Dank voor reactie! Dan spreek ik als Nederlander toch nog wat vlaams :) tot de volgende post!
 

Baardwannahave83

Stoppelbaard
Nu 34 dagen baardje, rechterkant blijft iets achter op de linkerkant. Is dat gebruikelijk? En iemand hier ervaring mee?
 

Bijlagen

  • 20210125_103928.jpg
    20210125_103928.jpg
    841,1 KB · Weergaven: 82
  • 20210125_103856.jpg
    20210125_103856.jpg
    864,1 KB · Weergaven: 81
  • 20210125_103844.jpg
    20210125_103844.jpg
    827,4 KB · Weergaven: 81
Laatst bewerkt:
Banner image
Top