Baardwannahave

Texman

Koning Baard
Ha @Baardwannahave83 ,
Maak je geen zorgen ;).
Het komt heel veel voor dat de rechterkant iets achterblijft bij de linkerkant (of andersom).
Als je baard veel langer is dan kan met corrigerend trimmen het verschil opheffen.
Je past dus de linkerkant aan, aan de rechterkant.
Zelf heb ik dit ook en 1 maal per maand corrigeer ik het.
Texman :)>
 

Baardwannahave83

Stoppelbaard
Ha @Baardwannahave83 ,
Maak je geen zorgen ;).
Het komt heel veel voor dat de rechterkant iets achterblijft bij de linkerkant (of andersom).
Als je baard veel langer is dan kan met corrigerend trimmen het verschil opheffen.
Je past dus de linkerkant aan, aan de rechterkant.
Zelf heb ik dit ook en 1 maal per maand corrigeer ik het.
Texman :)>

Ha Texman, ik hoopte eigenlijk dat de linkerkant nog een sprintje zou gaan nemen op de rechter, maar zo werkt het dus niet in de baarden natuur. Ik blijf er rustig vanaf en wacht af totdat ik wellicht jou tip moet gaan hanteren. Groet, Baardwannahave
[DOUBLEPOST=1611610230][/DOUBLEPOST]
Gaat best goed. En verschil per kant heeft iedereen.
Gewoon lekker doorbaarden zou mijn advies zijn

Beste Firstbeard, dank voor je reactie, ik vind het ook niet tegenvallen voor so far. Borstel eenmaal daags en gebruik wat verzorging om de haardjes te vertroetelen dus moet goed gaan. Ik ga inderdaad lekker doorbaarden. Groet, Baardwannahave
 

Diederik

Volle Baard
Die baard staat je goed!

Je bent al lekker bezig en ga vooral zo door!
Dat de beide kanten van je gezicht niet evenredig groeien is heel normaal. Gewoon nog even een paar maanden laten groeien, dan zal het verschil minder duidelijk worden. En je kunt zoals [mention]Texman [/mention] al aangeeft, zo nu en dan corrigeren.

Succes en veel plezier!
 

Baardwannahave83

Stoppelbaard
Die baard staat je goed!

Je bent al lekker bezig en ga vooral zo door!
Dat de beide kanten van je gezicht niet evenredig groeien is heel normaal. Gewoon nog even een paar maanden laten groeien, dan zal het verschil minder duidelijk worden. En je kunt zoals [mention]Texman [/mention] al aangeeft, zo nu en dan corrigeren.

Succes en veel plezier!

Leuk om te horen dat je de baard al goed vind staan. Ik ben er zelf ook tevreden mee. Ik ben erg benieuwd hoe het er over een maand of twee uit zal zien maar zal een behoorlijk verschil zijn. Toch fijn om even hier op het forum te kunnen checken of dit normaal is. En fijn om dan leuke reacties te ontvangen. Dank voor succes!
 

Baardwannahave83

Stoppelbaard
Ha Baardmannen, hier weer een update. Nog steeds met plezier aan het groeien. Nu 52 dagen baardreis.

Verzorgingsproducten: Percy Nobleman: Beard Balm, Moustache Wax, Beard en Vegan Beard Brush aangeschaft.

Iedere dag twee keer borstelen en afwisselend gebruik ik de Beard oil en Beard Balm. Verder gebruik ik Aleppo vloeibare zeep om de beginners baard zo nu en dan te voorzien van een wasbeurtje. Hier en daar wat uitstekende haartjes wat korter gemaakt.

Alleen twijfel nu iets over de halslijn, laten staan of die bijhouden? Ik vind het op dit moment niet storend meer omdat de haren op mijn kin langer geworden zijn.
 

Bijlagen

  • 20210213_112422.jpg
    20210213_112422.jpg
    964,4 KB · Weergaven: 72
  • 20210213_112026.jpg
    20210213_112026.jpg
    970,2 KB · Weergaven: 73
  • 20210213_112031.jpg
    20210213_112031.jpg
    969,9 KB · Weergaven: 71
  • 20210213_112224.jpg
    20210213_112224.jpg
    901,8 KB · Weergaven: 67

Baardwannahave83

Stoppelbaard
Beste baard vrienden,

Bijna een maandje geleden na mijn laatste post. Vrijdag mocht ik weer eens in een kappers stoel plaatsnemen, niet voor mijn baard maar voor mijn kapsel. De baard is nog intact. Met het front ben ik ruim tevreden alleen de wangen lijken zich nauwelijks meer te vullen. Zijn er ervaringen dat deze zich nog zullen vullen na bijna 3 maanden? Of moet ik gaan kiezen voor een baardstijl waar vooral het front aan bod komt. Geen idee welke baardstijl passend is bij een gevuld front en mager gevulde wangen, iemand suggesties? Tips?
 

Bijlagen

  • 20210305_180850.jpg
    20210305_180850.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 56
  • 20210306_171543.jpg
    20210306_171543.jpg
    605,9 KB · Weergaven: 57
  • 20210306_171539.jpg
    20210306_171539.jpg
    624,4 KB · Weergaven: 56
Beste baard vrienden,

Bijna een maandje geleden na mijn laatste post. Vrijdag mocht ik weer eens in een kappers stoel plaatsnemen, niet voor mijn baard maar voor mijn kapsel. De baard is nog intact. Met het front ben ik ruim tevreden alleen de wangen lijken zich nauwelijks meer te vullen. Zijn er ervaringen dat deze zich nog zullen vullen na bijna 3 maanden? Of moet ik gaan kiezen voor een baardstijl waar vooral het front aan bod komt. Geen idee welke baardstijl passend is bij een gevuld front en mager gevulde wangen, iemand suggesties? Tips?

Helemaal niet slecht voor je eerste baardje! Persoonlijk vind ik dat je na 3 maanden wel je potentie kan zien (zeker op jouw leeftijd) en daar zit je nu bijna op. Een eerlijk antwoord is dat een volle baard er niet in lijkt te zitten. Nu kan je een aantal dingen doen:

- Het ringbaardje rocken i.c.m. baard langs je kaaklijn en de 'verdwaalde haartjes' op de wangen scheren voor een strakke look.
- Nog een paar maanden laten groeien.

It's up to you! :)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Baardwannahave83 ,
Ik denk dat een "Balbo-baard" heel goed zou kunnen (zie foto).
Op korte termijn zullen je wangen niet vol groeien maar over een paar jaar zou je nog een keer kunnen proberen.
Tot die tijd lijkt de Balbo mij een geschikte baardvorm die past bij jou baardgroei.
Succes Texman :)>

Schermafbeelding 2021-03-08 111335.jpg
 

Baardwannahave83

Stoppelbaard
Helemaal niet slecht voor je eerste baardje! Persoonlijk vind ik dat je na 3 maanden wel je potentie kan zien (zeker op jouw leeftijd) en daar zit je nu bijna op. Een eerlijk antwoord is dat een volle baard er niet in lijkt te zitten. Nu kan je een aantal dingen doen:

@VolleBaardpuntNL thanks voor je reactie. Ik had al vanaf dag 1 niet het gevoel dat het een volle dekking zou krijgen. Ik ga eens bekijken wat het gaat worden. Een ding is zeker, glad sws niet meer :)



- Het ringbaardje rocken i.c.m. baard langs je kaaklijn en de 'verdwaalde haartjes' op de wangen scheren voor een strakke look.
- Nog een paar maanden laten groeien.

It's up to you! :)>
[DOUBLEPOST=1615229387][/DOUBLEPOST]
Ha @Baardwannahave83 ,
Ik denk dat een "Balbo-baard" heel goed zou kunnen (zie foto).
Op korte termijn zullen je wangen niet vol groeien maar over een paar jaar zou je nog een keer kunnen proberen.
Tot die tijd lijkt de Balbo mij een geschikte baardvorm die past bij jou baardgroei.
Succes Texman :)>

Bekijk bijlage 18804
@Texman dank voor je reactie. Ik heb een afspraak bij de barbershop op 10 april, dus dan ga ik jou tip zeker meenemen. Zo'n Balbo is ook een stoere baard en kan zowel kort als lang gedragen worden, dat spreekt zeker aan.
 

Baardwannahave83

Stoppelbaard
Ha baardmannen,

Hierbij na enige tijd weer een post.

Ik heb er tijdens mijn bezoek aan de barber op 10 april voor gekozen om de baardgroei (die matig is) aan de zijkanten van mijn gezicht te behouden.

Ik ben zelf tevreden met het model op dit moment.

Dank voor jullie support de afgelopen maanden op dit gave forum :)

Groet!
 

Bijlagen

  • 20210513_105720.jpg
    20210513_105720.jpg
    982,4 KB · Weergaven: 53
  • 20210513_105728.jpg
    20210513_105728.jpg
    959,3 KB · Weergaven: 50
  • 20210513_105724.jpg
    20210513_105724.jpg
    966,6 KB · Weergaven: 51
  • 20210513_105757.jpg
    20210513_105757.jpg
    911,7 KB · Weergaven: 48

stefke

Baard
Het belangrijkste is dat jij het mooi vindt. Zelf ben ik ook niet gezegend met een volle baard en snor. Soms fustreert het mij wel eens. Toch ben ik er blij mee. Uitendelijk ben ik er blij mee , trots op en draag ik hem met fierheid. Dat moet je zeker ook doen.
 

Texman

Koning Baard
Niet iedereen is gezegend met een volle baard en een dikke snor.
Het belangrijkste is wat je er mee doet en hoe het voelt.
Je hebt een mooie kop met woest haar en je baard past daar goed bij dus (Y)(Y)(Y).
Lekker doorgaan ;)
 

Baardwannahave83

Stoppelbaard
Het belangrijkste is dat jij het mooi vindt. Zelf ben ik ook niet gezegend met een volle baard en snor. Soms fustreert het mij wel eens. Toch ben ik er blij mee. Uitendelijk ben ik er blij mee , trots op en draag ik hem met fierheid. Dat moet je zeker ook doen.

Dank voor je bericht Stefke. Het is mooi om te lezen hoe jij ermee omgaat. Ik ben er inderdaad ook blij mee en trots op :)
[DOUBLEPOST=1620973747][/DOUBLEPOST]
Niet iedereen is gezegend met een volle baard en een dikke snor.
Het belangrijkste is wat je er mee doet en hoe het voelt.
Je hebt een mooie kop met woest haar en je baard past daar goed bij dus (Y)(Y)(Y).
Lekker doorgaan ;)

Dankjewel Texman!
[DOUBLEPOST=1620973788][/DOUBLEPOST]
Nou ziet er idd goed uit vind ik. En het belangrijkste is idd wat je er zelf van vind. Lekker door baarden(Y):)>

Dankjewel Tijn! We blijven doorbaarden
 
Banner image
Top