Baardversteviger

Texman

Koning Baard
Ha die Richard,
Wat naar dat je hartpatiënt bent. Gelukkig ben je een positief mens met veel gevoel voor humor en dat helpt je door moeilijke tijden heen.;)
Heel veel sterkte met je operatie.:)
Texman:)>
 

Kale666man

Baardaap
Ja dank je,weet nog niet precies wannneer want ze proberen constant medicijnen op je uit om de pompfunctie te verbeteren maar dat gaat niet.
Ach en bij de pakken neer gaan zitten heeft ook geen zin,maar voel me redelijk goed en verdeel alles een beetje en dit forum geeft lekker wat afleiding.heel de dag googlen naar hartfalen wordt je alleen maar depressief van en dat willen we niet en ga je het langst mee,maar bedank tex.
 

Hartenheer

Zware baard
Hahaha lachen man dalijk ff vriendin laten zien,het regent als een gek en moet ff snel,hond uitlaten maat
[DOUBLEPOST=1512667373][/DOUBLEPOST]Het hakken ging niet door Roy,maar ben niet voor gat te vangen dus de oostindishe inkt erbij en 3 naalden en met de hand me cadeau superfurrry Bekijk bijlage 6432 van sint maar op me been gezet

Heb je die echt zelf geplaatst?

Moet je de foto eens naar Ivan sturen, zal hij geweldig vinden.
 

Kale666man

Baardaap
Ja vanmiddag nog ,wel 4,5 uur bezig geweest maar vond hem zo leuk
[DOUBLEPOST=1512677602][/DOUBLEPOST]Ja kan ik wel doen eigenlijk
 
  • Like
Reactions: RCM

TMG1961

Baardaap
Ziet er goed uit die tattoo Richard, haalde direct logo superfurry er uit. Knap dat je dat zelf gezet hebt.
 

Kale666man

Baardaap
Doe hem de groeten van mij
Doe ik.
[DOUBLEPOST=1512712801][/DOUBLEPOST]Dank je wel theo en heb het zo druk dak ik nog niet eens getest heb,maar staat wel mooi zo in het douchekastje.
Ja het logo is leuk bedacht dus ik dacht,pak de inkt maar weer,3naalden uit de naaidoos en prikken maar,in totaal 4,5 uur.
Maar hij staat erop en kreeg te horenvan me andere baardbroeder deze op te sturen naar hun.
Zullen ze wel leuk vinden.
Of wordt voor de rechter gesleept wegens plagiaat hahahaha.
 

RCM

Baardaap
XEo47Ki.jpg
 

Kale666man

Baardaap
Zie het nu pas,dat plaatje hahaha.
Hakkken is over gelukkig nou een beetje leukere dingen doen,verfen doet een ander al want daar heb ik een hekel aan met schuren en zo.nee nog wat raggelen in de aanbouw en gipsplaatjes,dus kalm aan doe we.
 

Kale666man

Baardaap
Goeiemorgen dijkie, Roy.
Was om 4 uur al wakker en heb het hele forum gelezen van 2014.
Ja is rust en blijft voorlopig even zo.
Ja leuke tekening, liever op het tuintje liggen dan eronder.
Maar dit is niet zo vermoeiend maar leuk dus kan wel ff uurtje zag ik:)
 
Banner image
Top