Baardversteviger

Kale666man

Baardaap
Beste leden
Ben nu al een paar dagen aan het breken geweest in mijn dochters koophuis en dan met name sloopwerk van de fundering en sleuven vrezen.
Nou dat is pas een baardversteviger.
Je kan hem daarna alle kanten opzetten door al dat stof en is vermoeiend maar een prima baard versteviger.
Nee zonder gekheid dat stof kan geen wax tegenop maar is wel smerig maar meer mensen die in de bouw of verbouwing kennen dit wel,en als je er niks aan doet wordt het beton zo hardt
 

TMG1961

Baardaap
Daar kan zeker geen was of dergelijke tegen op. Als je het laat zitten kun je een huis bouwen op je baard zo stevig is hij dan.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik vraag me wel af hoe baarddragers die dagelijks in dergelijke omstandigheden werken hun baard onderhouden.

Elke dag wassen lijkt me ook niet echt ideaal :)>
 

Kale666man

Baardaap
Ja das een goeie van cowboy,ik weet ook niet maar misschien met een beter pak net als met gritstralen met zuurstofmasker.
Nou ja voor mij is dit gelukkig maar tijdelijk want komt een hoop stofvrij en mondkapje helpt niet veel.
Maar er zal wel een oplossing zijn.
En nou hoor ik in de verte melchior al roepen,niet in de bouw gaan werken hahaha
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Zelf zit ik met regelmaat in de "zooi" hahah.. maar dat is op de scouting dan.. en dan is het niet alleen een zandbak/rook...
Ik moet zeggen, ik stap iedere ochtend onder de douche om wakker te worden en sjampoh hem om de 2/3 dagen..
Gewoon andrelonnetje, en meestal 1 keer in de week; ook omdat ik het heb; een conditioner er in.. is wel lekker "fluffie" aldus de wederhelft..
Natuurlijk wel altijd netjes olien..
 

Kale666man

Baardaap
Ja lucky en maar denken dat we te lui Ijn om te scheren volgens sommige.
Ja een beetje baard hou je toch bij en je wederhelft moet je altijd tevreden houden.
Tenminste dat werkt hier bij mij het beste.
 

RCM

Baardaap
Veel plezier met 'hakken' vandaag Richard! :p

bW2Mbde.jpg
 

Kale666man

Baardaap
Hahaha ja Glenn zeker en mag het eigenlijk niet voor me hart.
Maar rustig aan dan komt het goed,dat filmpje is wel lachen ja.
Maar dat valt mee schijnbaar met een pilletje.
 

Kale666man

Baardaap
Ja doe ik ook,moet binnekort icd pomp in laten zetten want linkerzijde van het hart doet het nog maar 29%
Maar,voel me redelijk goed hoor
 

TMG1961

Baardaap
Goed te horen dat je op jezelf let. Hoop dat de operatie goed verloopt en alles daarna weer top werkt.
 

RCM

Baardaap
Zeker niet teveel doen dan Richard. Goed naar je lichaam luisteren en met regelmaat belasten zoals geadviseerd. Operatie?
[DOUBLEPOST=1512560315][/DOUBLEPOST]
NXiQQLf.jpg
 

Kale666man

Baardaap
Hahaha lachen man dalijk ff vriendin laten zien,het regent als een gek en moet ff snel,hond uitlaten maat
[DOUBLEPOST=1512667373][/DOUBLEPOST]Het hakken ging niet door Roy,maar ben niet voor gat te vangen dus de oostindishe inkt erbij en 3 naalden en met de hand me cadeau superfurrry IMG-20171207-WA0001.jpg van sint maar op me been gezet
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top