Baardreset Stijl Suggesties en Progress

Die snor die ga je toch niet inkorten? Het staat je => zo (Y)
Ik heb er ook heel lang moeite mee gehad, maar inmiddels kan ik er wel vrede mee vinden. Ik kan geen Pizza met knoflooksaus, of burger zonder mes en vork meer nuttigen, en wanneer ik ook maar een slok water (laat staan chocomel (met slagroom)) neem en een kus wil geven dan is er een afdruk voelbaar bij de ontvangende partij.

Dat begint inmiddels toch ook wel lichte frustraties op te wekken aan mijn kant moet ik zeggen.
 

Ardjan

Baardaap
Ik heb er ook heel lang moeite mee gehad, maar inmiddels kan ik er wel vrede mee vinden. Ik kan geen Pizza met knoflooksaus, of burger zonder mes en vork meer nuttigen, en wanneer ik ook maar een slok water (laat staan chocomel (met slagroom)) neem en een kus wil geven dan is er een afdruk voelbaar bij de ontvangende partij.

Dat begint inmiddels toch ook wel lichte frustraties op te wekken aan mijn kant moet ik zeggen.
Snap ik! Pizza knoflooksaus (al hoewel erg lekker) zou je nog kunnen laten staan; maar die ontvangende partij....? ;) dat wordt wel lastig met zo'n mega-snor.
 

TheoT

Baard
Ik heb er ook heel lang moeite mee gehad, maar inmiddels kan ik er wel vrede mee vinden. Ik kan geen Pizza met knoflooksaus, of burger zonder mes en vork meer nuttigen, en wanneer ik ook maar een slok water (laat staan chocomel (met slagroom)) neem en een kus wil geven dan is er een afdruk voelbaar bij de ontvangende partij.

Dat begint inmiddels toch ook wel lichte frustraties op te wekken aan mijn kant moet ik zeggen.

Heel herkenbaar!!!...vooral een zoen..."he bah...die reuzel smaak!".:D:D:D
 
Vandaag was dan het treurige moment, het einde van een bebaarde tijdperk.

IMG_20170228_184010.jpg
De Carnavals coupe.

IMG_20170228_190124.jpg
El Bandito

IMG_20170228_190743.jpg
Le 'stachio, sad to see you go :(
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top