Baardreset Stijl Suggesties en Progress

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Die snor moet echt niet korter! (Y)
Je kunt hem wel bijwerken, als je wilt. In model brengen, stuk papier van contrasterende kleur erachter, zodat je de snor qua kleur afsteekt en daarna met een klein schaartje de punten bijwerken. :)
 

vonchipka

Baard
Vind persoonlijk dat de baar wel wat langer mag. Je hebt echt een goei kop om deze wat langer te laten. Zal je zeker niet misstaan. Maar die snor vind ik echt super. Die kant wil ik ook op
toppie man
 

Weeble

Volle Baard
Inderdaad, bij carnaval mag je juist je baard laten zien!
Ga als viking, tovenaar, piraat, kabouter maakt niet uit, maar je gaat je baard en snor waar je maanden voor gespaard hebt niet offeren voor die 4 dagen?
 
Inderdaad, bij carnaval mag je juist je baard laten zien!
Ga als viking, tovenaar, piraat, kabouter maakt niet uit, maar je gaat je baard en snor waar je maanden voor gespaard hebt niet offeren voor die 4 dagen?
De reden dat eerst de baard het schip moet ruimen is omdat ik met Carnaval juist voor een keer wil ervaren hoe het is om alleen een (behoorlijke) snor te hebben. De reden dat de baard er überhaupt afgaat is omdat het tijd is voor wat nieuws. Of dat een korter model, of een andere optie is staat momenteel nog ter discussie.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
In dat geval is het uiteraard een persoonlijke keuze die toevallig samenloopt met carnival ;)

Zo had ik het niet begrepen uit je vorige post :oops:

Ik kijk al uit naar de vervolgfoto's (Y)
 

Linders

Baard
Ik vind je snor ook heel mooi. Heb je deze nog bijgewerkt, of is het enkel de kunst om er vanaf te blijven alvorens hij zo word bij je?
Knip je ook niet in het midden bij?
 
Ik durf er dus letterlijk geen schaar meer in te zetten, dat is ook de reden dat hij toch enigszins uit de klauwen gewassen is (en het afscheid zwaar gaat vallen, je hebt er veel last van, maar op de momenten dat hij goed zit, dan ben ik er zeer content mee).

De haren "op de lip" heb ik wel een tijdlang bijgehouden, maar sinds circa 1,5 maand heb ik deze ook laten "wildgroeien" omdat ik bang was dat dit de volheid van de handlebar in de weg stond.

Medio November heb ik voor het laatst met een schuine curve de snorharen in de lengte bijgewerkt, daarna alleen de echt opstandige haren weggeknipt minder dan 1x per week. Ben er tot op de dag van vandaag niet over uit of ik van onderaf schuin omhoog moet knippen, of juist van bovenaf schuin omhoog.

Afblijven, en doorzetten is dus het devies, er zullen veel momenten zijn dat hij niet zit zoals je dat graag zou willen maar daar zul je doorheen moeten voor die paar "shine" momentjes ;).
 

Nib85

Volle Baard
Wat een prachtexemplaar.
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe het er uit ziet zonder baard, maar met snor.

Daarna weer laten groeien. Met baard is beter dan zonder. (Y)
 

JeroenP

Volle Baard
afscheren van de baard.....nope moet er niet aan denken. Maar ook ik ben erg benieuwd hoe het er bij je uitziet met alleen een snor.

ps..Carnaval snap ik ook nieto_O
 
Banner image
Top