Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Ik heb hier een leuke verzamelfoto. Ik ben begonnen begin nov.2023 en ik heb gisteren een verzamelbox gekocht en die zit al vol en tweede box komt eraan.
Deze inmiddels vintage horloge draag ik al vele jaren, het is een Tudor uit 1979, ooit van mijn beste vader cadeau gekregen.
capture_001_11012024_215551  AA.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ik heb hier een leuke verzamelfoto. Ik ben begonnen begin nov.2023 en ik heb gisteren een verzamelbox gekocht en die zit al vol en tweede box komt eraan.
Deze inmiddels vintage horloge draag ik al vele jaren, het is een Tudor uit 1979, ooit van mijn beste vader cadeau gekregen.
Bekijk bijlage 27630
Ha @Macx,
Dat is al een prachtige verzameling die je hebt.
En ook mooi overzichtelijk in zo'n box.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Even een berichtje vanaf het front.
Het is klunnen vandaag , dat is een soort 11 kroegentocht en een voorbereiding op het a.s. carnaval. Dus lekker druk en gezellig in de stad.
Hier een fotootje
20240121_202210.jpg
 

Macx

Baardaap
Moet kunnen @Macx ,
Je baard is als vanouds zeer mooi en het geruite jasje of overhemd staat ook super.
Texman:)>
Dankjewel Texman, weet je waar ik dat jasje gekocht heb? Ik kwam teruggelopen van appie en ik zag de deur open staan bij FMO, ik dacht even binnen kijken, en daar zag ik wat leuke spullen hangen en direct trok dit jasje mijn aandacht, en besloot het te kopen, het is van het merk PME LEGEND.
Hier wat info van Wikipedia:
PME Legend is een Nederlands kledingmerk dat is opgericht in 1992. De afkorting PME staat voor Pall Mall Export. Het merk valt onder de onderneming Just Brands, waarvan onder meer Cast Iron en Vanguard andere merken zijn. PME Legend is hoofdzakelijk een mannenmerk en de collecties worden geassocieerd met de kleding van Amerikaanse vrachtpiloten.
PME LEGEND
Ik hou wel van deze stijl en het zit heerlijk, en heel goed voor tijdens het werk.
 

Macx

Baardaap
Levert dat voor jou niet veel “lastige” klanten op?
Nee, ik heb daar geen last van, de meeste klanten vinden het al erg fijn dat ze mee rijden met een eerlijke taxi die geen woekerprijzen vraagt, maar de mensen tegen het normale tarief naar huis brengt.
 

Macx

Baardaap
Ha goeie tijden breken aan denk ik zo. De baard is zoals altijd TOP.
Hoi Tijn, hoe gaat het met je? Ja, met deze hobby horlogevirus het verzamelen van vintage horloges dat loopt toch aardig op, vandaag nog vier aangeschaft op Tradera, dat is een Zweedse veilingsite. Ik heb al een aardige verzameling, dus ik kan voorlopig wel lekker sleutelen en opknappen.
Ga maar eens kijken op Tradera
 

Texman

Koning Baard
Dankjewel Texman, weet je waar ik dat jasje gekocht heb? Ik kwam teruggelopen van appie en ik zag de deur open staan bij FMO, ik dacht even binnen kijken, en daar zag ik wat leuke spullen hangen en direct trok dit jasje mijn aandacht, en besloot het te kopen, het is van het merk PME LEGEND.
Hier wat info van Wikipedia:
PME Legend is een Nederlands kledingmerk dat is opgericht in 1992. De afkorting PME staat voor Pall Mall Export. Het merk valt onder de onderneming Just Brands, waarvan onder meer Cast Iron en Vanguard andere merken zijn. PME Legend is hoofdzakelijk een mannenmerk en de collecties worden geassocieerd met de kleding van Amerikaanse vrachtpiloten.
PME LEGEND
Ik hou wel van deze stijl en het zit heerlijk, en heel goed voor tijdens het werk.
Ik heb vorig jaar voor de winter een windjack met capuchon van PME Legend gekocht. Ook bij FMO.
Het was duur maar de kwaliteit is super. De stijl vind ik ook heel mooi en stoer. Echt voor mannen (Y).
 

tijn

Zware baard
Hoi Tijn, hoe gaat het met je? Ja, met deze hobby horlogevirus het verzamelen van vintage horloges dat loopt toch aardig op, vandaag nog vier aangeschaft op Tradera, dat is een Zweedse veilingsite. Ik heb al een aardige verzameling, dus ik kan voorlopig wel lekker sleutelen en opknappen.
Ga maar eens kijken op Tradera
Blij te horen dat het goed gaat. Met mij SUPERRRRR. Net lekker een bezoekje gebracht aan de Spa en morgen heeeeeeeeerlijk op vakantie. Dus je begrijpt SUPER.
 

Macx

Baardaap
Hoi broeders, even een levensberichtje van mij. Ik ben nogal druk doende met het leroen repareren en inkopen van leuke vintage horloges, maar nu sta ik even te wachten op klanten dus wel even tijd voor een foto van de baard.
 

Bijlagen

  • 20240203_041647.jpg
    20240203_041647.jpg
    666,2 KB · Weergaven: 17
Banner image
Top