Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
@Macx je ziet er weer uit als een heer. De barbier heeft weer puik werk geleverd. Ik zal er binnenkort ook aan moeten geloven en hier in Milaan een kapper op gaan zoeken want 30 Maart is er een bruiloft dus dan moet ik goed voor de dag komen. Maar nogmaals het ziet er goed uit.
Dankjewel Tijn, ik moet altijd weer even wennen als ik van een kapper of een barbier thuis kom.
Ik vind deze foto bv. wel beter, deze is genomen voor ik naar de barbier ben gegaan.
unnamed.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ik heb dit gevonden op een Amerikaans baardforum waar ik sinds oktober 22 ook lid van ben, maar ik was het alweer vergeten, maar vandaag zag ik dat ik daar ook lid ben.
Ik heb een paar uur terug wat foto's daar geüpload, leuke reacties ook.
Hier is de link
Jefffsbeardboard
Ik heb even gekeken @Macx super leuke reacties je word ook in Amerika beroemd.(Y)(Y)(Y)
Wie had dat gedacht toen je met je baard begon ;).
Groet Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Ik heb even gekeken @Macx super leuke reacties je word ook in Amerika beroemd.(Y)(Y)(Y)
Wie had dat gedacht toen je met je baard begon ;).
Groet Texman :)>
hahaha, ja inderdaad hartstikke leuke reacties, ik ga straks nog ff een keertje kijken.
Leuk forum ook, ja dat klopt. Kunnen we misschien ook wel ideeën op doen, ik was alweer vergeten dat ik me daar ooit had aangemeld. Ik kwam dit forum weer tegen toen ik een search deed naar een bepaalde tekst.
Bij redit ben ik ook lid, ook daar wel leuke reacties.
 

Macx

Baardaap
Ook al ben je wat ouder zoals ondergetekende, bijna 67, dan nog kun je een machtige baard kweken, daarom mijn vriend, al ben je nog zo oud, het kan, en dan ga je iets beleven wat je nooit van tevoren zo hebben kunnen denken.
Kijk naar mij, ik ben zeer gelukkig geworden en voel me nu echt compleet, iets wat ik voor mijn baardtijd niet had en voor mijn gevoel miste ik iets, dat heb ik gevonden toen ik ergens in december 2021 het scheermes liet liggen en besloot de boel te laten groeien, en daarom voel ik me nu zo goed. Dus laat maar komen die mooie grijze baard of misschien wel zo wit al de mijne haha.
17.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ook al ben je wat ouder zoals ondergetekende, bijna 67, dan nog kun je een machtige baard kweken, daarom mijn vriend, al ben je nog zo oud, het kan, en dan ga je iets beleven wat je nooit van tevoren zo hebben kunnen denken.
Kijk naar mij, ik ben zeer gelukkig geworden en voel me nu echt compleet, iets wat ik voor mijn baardtijd niet had en voor mijn gevoel miste ik iets, dat heb ik gevonden toen ik ergens in december 2021 het scheermes liet liggen en besloot de boel te laten groeien, en daarom voel ik me nu zo goed. Dus laat maar komen die mooie grijze baard of misschien wel zo wit al de mijne haha.
Bekijk bijlage 24466
Mooie reactie @maxc,
Het is gewoon ook zo. (Y) Wij hebben in Leidschendam-Voorburg een nieuwe burgemeester gekregen en jawel hij heeft een mooie baard dus het kan geen slechte burgemeester zijn :)>
 

Macx

Baardaap
Mooie reactie @maxc,
Het is gewoon ook zo. (Y) Wij hebben in Leidschendam-Voorburg een nieuwe burgemeester gekregen en jawel hij heeft een mooie baard dus het kan geen slechte burgemeester zijn :)>
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, natuurlijk. Het zijn doorzetters en geven nooit op en willen hun doel behalen. Vergt veel doorzettingsvermogen en veel geduld en je moet tegen een stootje kunnen. Dus die burgemeester heeft dat ook allemaal doorgemaakt en weet wat het is om dit doel te bereiken.
 

Macx

Baardaap
Vandaag wat inkopen gedaan bij OFM, was lekker weertje vandaag, gelijk ff mijn nieuwe zonnebril geshowd in de stad, hahaha
20230311_172023.jpg20230311_172033.jpg
 
Banner image
Top