Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Zo, weer klaar gemaakt voor een nachtdienstje, ik ben benieuwd of de klanten het barbierbezoek opmerken.
1.jpg1.jpg
1.jpg
 

Macx

Baardaap
Prachtig resultaat, één van de weinige keren dat ik een (en naar mijn mening terechte) positieve reactie lees na een eerste barbierbezoek!
Ja, je hebt gelijk, ik heb al wat teleurstellingen gelezen van baardbroeders na hun eerste bezoek aan een barbier, daarom was ik erg terughoudend om naar een barbier te gaan, ik heb van barbier Tino een paar clips gezien op de website van https://trendheads.nl/baard/baardstijlen-en-modellen/ dat gaf me wel vertrouwen om een afspraak te maken met deze barbiershop. Tino draagt zelf ook een baard, maar heeft geen tattoos wat je tegenwoordig wel veel ziet bij de z.g. barbiers.
Ook dat vind ik wel positief en een blijk van, ik heb dat niet nodig, ik ben gewoon goed, snap je wat ik bedoel.
Dus al bij al ben ik blij dat ik naar Tino's barbiershop ben geweest en ga met vertrouwen voor een tweede bezoek en dat staat op eind augustus 2022.
 

Macx

Baardaap
Zo de eerste dag na de barbier zit erop, ik heb een nachtdienst gehad dus eerst lekker uitgeslapen en zojuist heb ik een coconut behandeling gedaan en daarna de baard gewassen met Dr Bronners Magic Pure Castile Soap Pepermunt, wat een heerlijke zeep is dat! En een stuk voordeliger dan baardshampoo, dus zo nu en dan je hele lichaam je haar en je baard wassen met dit product geeft een heerlijk verkoelend gevoel. Daarna heb ik de baard verwend met baardolie van het merk Rituals,
Ritual Of Samurai, na een paar minuten intrekken de baard lekker ingesmeerd met Beard Balm van Reuzel.
Hier is een foto nadat ik alle producten erin heb gewerkt en alleen met mijn vingers zonder haardroger in model gezet.
Je ziet duidelijk de golven in de baard.
De baard voelt super zacht aan, als je met je vingers er overheen strijkt, geeft dat een heerlijk gevoel.
1.jpg

En hier een foto kort erna, hier heb ik eerst de baard een beetje geborsteld met de rondborstel, maar geen haardroger gebruikt.
20220722_210716.jpg
1.jpg 20220722_210716.jpg
Ik ben zeer tevreden over het model op dit moment, heb nu ook geen last meer van kriebels in mijn hals dus ga weer tevreden mijn nachtdienst in.
Misschien straks in de nacht nog een fotootje vanuit de auto, maar ik beloof niks hahaha
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Zo de eerste dag na de barbier zit erop, ik heb een nachtdienst gehad dus eerst lekker uitgeslapen en zojuist heb ik een coconut behandeling gedaan en daarna de baard gewassen met Dr Bronners Magic Pure Castile Soap Pepermunt, wat een heerlijke zeep is dat! En een stuk voordeliger dan baardshampoo, dus zo nu en dan je hele lichaam je haar en je baard wassen met dit product geeft een heerlijk verkoelend gevoel. Daarna heb ik de baard verwend met baardolie van het merk Rituals,
Ritual Of Samurai, na een paar minuten intrekken de baard lekker ingesmeerd met Beard Balm van Reuzel.
Hier is een foto nadat ik alle producten erin heb gewerkt en alleen met mijn vingers zonder haardroger in model gezet.
Je ziet duidelijk de golven in de baard.
De baard voelt super zacht aan, als je met je vingers er overheen strijkt, geeft dat een heerlijk gevoel.
Bekijk bijlage 22561

En hier een foto kort erna, hier heb ik eerst de baard een beetje geborsteld met de rondborstel, maar geen haardroger gebruikt.
Bekijk bijlage 22562
Bekijk bijlage 22561 Bekijk bijlage 22562
Ik ben zeer tevreden over het model op dit moment, heb nu ook geen last meer van kriebels in mijn hals dus ga weer tevreden mijn nachtdienst in.
Misschien straks in de nacht nog een fotootje vanuit de auto, maar ik beloof niks hahaha
Ha @Macx,
Ook zonder gebruik van de föhn ziet je baard er ook fantastisch uit (Y)(Y)(Y).
Groet Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Goede barbier zo te zien!
Ja, ik denk het wel, en hij is ook nog best vriendelijk ook, ik heb ook wat te drinken aangeboden gekregen en het heeft zo'n twintig minuutjes geduurd.
[DOUBLEPOST=1658603863][/DOUBLEPOST]
Ha @Macx,
Ook zonder gebruik van de föhn ziet je baard er ook fantastisch uit (Y)(Y)(Y).
Groet Texman :)>
Ja vind ik ook wel eigenlijk, gisteren een mooie rit dankzij de baard hé! Twee jongeheren moesten naar Hoeven en Oudenbosch, was een leuke rit, één droeg ook een baard die ander niet maar vonden de foto's op het forum wel mooi hahaha.
 

Macx

Baardaap
Zo jongens, nachtdienst zit er weer op hoor, het was een heerlijk drukke nacht met fantastische mensen weer in de auto en hele leuke ritten gedaan, dus baasje is weer stik tevreje, met andere woorden, dik tevreden.
Hier dan een sfeer fotootje vanuit de auto haha,
20220729_040057.jpg
Wat heb ik toch leuk werk hé, moet je toch es zien hoe blij dat deze mensen zijn.
Bij het station waar ik dus heb gestaan vanaf 2300.uur was geen flikker te doen, ik heb pas vanaf 01.00 uur tot 06.00 uur goeie omzet gemaakt.
Hier stond ik nog bij het verlaten station, kun je wel aan mijn gezicht zien dat ik daar niet blij ben,

20220728_235026.jpg
20220729_040057.jpg 20220728_235026.jpg
[DOUBLEPOST=1659069688][/DOUBLEPOST]
Daar kun je weer mee voor de dag komen.
Het zou gek zijn als je geen complimenten gaat krijgen.

Ik moet wel zeggen dat ik heel veel te horen krijg, wat ben je toch een gezellige chauffeur, ik denk dat dat wel met de baard te maken heeft, het heeft in ieder geval een positief effect op mijn klanten, ze voelen zich veilig en relaxed, en misschien het gevoel van,'gezellig met opa op stap' dat denk ik, ik doe niet anders voor dan voor mijn baardtijd, maar ik krijg zulke opmerking wel veel meer te horen, dus dat is wel leuk.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Zo, het is weer donderdag, de dag dat ik begin met mijn nachtdiensten, dus baardje weer in top gebracht na een volle week na barbier bezoek.
Dus weer een paar foto's voor het archief om later op terug te kijken.
Bekijk bijlage 22589
Bekijk bijlage 22590
Bekijk bijlage 22589 Bekijk bijlage 22590
Je baard ziet er perfect uit (Y)(Y)(Y).
[DOUBLEPOST=1659089052][/DOUBLEPOST]
Zo jongens, nachtdienst zit er weer op hoor, het was een heerlijk drukke nacht met fantastische mensen weer in de auto en hele leuke ritten gedaan, dus baasje is weer stik tevreje, met andere woorden, dik tevreden.
Hier dan een sfeer fotootje vanuit de auto haha,
Bekijk bijlage 22591
Wat heb ik toch leuk werk hé, moet je toch es zien hoe blij dat deze mensen zijn.
Bij het station waar ik dus heb gestaan vanaf 2300.uur was geen flikker te doen, ik heb pas vanaf 01.00 uur tot 06.00 uur goeie omzet gemaakt.
Hier stond ik nog bij het verlaten station, kun je wel aan mijn gezicht zien dat ik daar niet blij ben,

Bekijk bijlage 22592
Bekijk bijlage 22591 Bekijk bijlage 22592
[DOUBLEPOST=1659069688][/DOUBLEPOST]

Ik moet wel zeggen dat ik heel veel te horen krijg, wat ben je toch een gezellige chauffeur, ik denk dat dat wel met de baard te maken heeft, het heeft in ieder geval een positief effect op mijn klanten, ze voelen zich veilig en relaxed, en misschien het gevoel van,'gezellig met opa op stap' dat denk ik, ik doe niet anders voor dan voor mijn baardtijd, maar ik krijg zulke opmerking wel veel meer te horen, dus dat is wel leuk.
Ha @Macx, Natuurlijk vinden de klanten het prettig bij jou in de wagen. Het is wat jij uitstraalt je ook weer terug krijgt en dat geeft jou ook weer een positief gevoel.
Jaren geleden had ik een depressie waarbij mij door mijn behandelaar een methode is geleerd om in iedere dag positieve momenten te creëren.
Hierdoor kleurde mijn dag positief waardoor ik al snel minder depressief werd en de depressie uiteindelijk geheel verdween.
Jij doet dat eigenlijk al vanuit je zelf en dat is harstikke goed dus ga zo door (Y)(Y)(Y).
Groet Texman :)>
 
Banner image
Top