Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Ha @Macx ,
Er is niets mis mee om af en toe in baardlengte of model te variëren zeker in jou geval ;)
Het is juist leuk om te ontdekken wat je het beste bevalt.
Ik draag mijn baard nu ook iets korter(1 cm) en dat doe ik meestal in de zomer. Je bent dan veel meer buiten waardoor de haren springerig worden en makkelijk uitdrogen.
En dat sinterklaas en kapitein iglo gedoe komt gewoon omdat je zo'n mooie witte baard hebt.
Ook als deze kort is zal men het nog wel eens tegen je zeggen.
Ik denk dat Tino je ook heel goed kan adviseren
Texman :)>

Ja, je zit niet vast aan 1 model, het is juist leuk om te ontdekken wat jouw het beste bevalt, en die fase ga ik nu in.
Ik ben het met je eens Texman, ook op de andere punten die je aanhaalt.
 

Yainderidoo

Zware baard
Het zegt meer over die mensen die namen roepen als sinterklaas en kapitein iglo dan over jou @Macx ! Vergeet dat niet. In onze kamer hangt deze zelfde spreuk:
1dbb71742df92b1505831482ab532d94.jpg


Ik heb op mijn telefoon een ringtone die afgaat met de sleebellen van Santa's sleigh :p Ben ik die mensen voor die vragen of ik de Kerstman ben. Ik zie dat trouwens als een compliment. Ik ben gek op Kerstfilms en Boeken over de Kerstman. Nu zoek ik nog iemand die voor mij zo'n muts kan breien zoals te zien is op het plaatje van mijn avatar...serieus(Y)
 

Macx

Baardaap
Vandaag, of eigenlijk over een uur is het zover, dan zit ik bij Tino de barbier in de stoel, het is nog steeds niet duidelijk wat ik wil, ik heb de laatste uren gewacht op een ingeving, maar die is niet gekomen, wel heb ik nog voor de laatste keer mijn baard verwend en weer in model gebracht, hij voelt lekker zacht aan en eigenlijk wil ik van de lengte niks afhalen, maar dan zie ik weer ingedachte hoe het zou zijn als de baard wat korter en in een strak model wordt gebracht. Ik zit tussen al die gedachten in en weet nog steeds niet wat ik eigenlijk wil.
Ik heb zojuist wel een laatste foto serie gemaakt van de baard om het voor de laatste keer te laten zien hoe de baard erbij staat na 7 en half maand niet scheren of knippen.
We zullen zien wat het gaat worden, vanmiddag zal ik de resultaten laten zien aan jullie baardbroeders.

[DOUBLEPOST=1658317217][/DOUBLEPOST]Misschien hebben jullie het niet gezien, maar dit is het 25.000ste bericht in dit topic 'baard laten groeien' en daarom nog 1 foto van mijn baard voordat ik in de auto stap naar Breda.
11.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tijn

Zware baard
Ik ga nu vertrekken, ik twijfel nog steeds. Tot straks broeders(Y)
Ooohhhh neeee je bent nu vast al aan de beurt:(, als er maar niet te veel van af gaat:(. Nee hoor Macx gewoon doen wat jij wilt. Als het je niet bevalt gewoon weer laten groeien . Ben benieuwd wat het resultaat geworden is.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Macx ,
Tino heeft het heel netjes gedaan, niet te veel niet te weinig eigenlijk precies goed.(Y)(Y)(Y)
Een volgende keer kan je met een gerust hart naar Tino gaan om je baard te laten verzorgen.
Heeft Tino je nog tips gegeven en wat vond hij van je baard, ik ben heel benieuwd.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx ,
Tino heeft het heel netjes gedaan, niet te veel niet te weinig eigenlijk precies goed.(Y)(Y)(Y)
Een volgende keer kan je met een gerust hart naar Tino gaan om je baard te laten verzorgen.
Heeft Tino je nog tips gegeven en wat vond hij van je baard, ik ben heel benieuwd.
Texman :)>
Tino vond de baard mooi en zag ook dat ik de baard goed verzorg, ook vond hij het niet verstandig om er nu veel vanaf te halen, je kunt dat beter in stapjes doen als je denk dat ie nog te lang is, kun je beter er weer een stukje vanaf halen en zo kijken wat je het beste bevalt. Dus beter in meerdere stappen dan resoluut naar een kortere baard. Tino stond ervan te kijken dat ik er nog niks vanaf had gehaald en vond de baard erg mooi. Ik heb alweer een afspraak gemaakt voor over zes weken, ik kan dat altijd annuleren als dat nodig is. Ik ben eigenlijk wel erg tevreden hoe Tino te werk is gegaan, hij heeft aan de zijkanten en de onderkant bij de hals wat korter gemaakt. Het voelt wel beter, ik had de laatste dagen wel veel kriebels in mijn hals omdat de haren daar erg dik leken denk ik dat het wel erg vol werd daar onderin. Daar heb ik nu geen last meer van. Hij is ongeveer 20 minuten bezig geweest. Kosten 35 euro inclusief snor wax 13 gram van het merk Stern uit Bremen.
De snor daar is weinig aan gedaan, niks van de handlebars alleen wat boven mijn lip misschien 1 mm of zo.

[DOUBLEPOST=1658338082][/DOUBLEPOST]Als één van jullie interesse heeft om een afspraak te maken met Tino, dan zijn hier de gegevens van Tino barbershop.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tijn

Zware baard
Tino vond de baard mooi en zag ook dat ik de baard goed verzorg, ook vond hij het niet verstandig om er nu veel vanaf te halen, je kunt dat beter in stapjes doen als je denk dat ie nog te lang is, kun je beter er weer een stukje vanaf halen en zo kijken wat je het beste bevalt. Dus beter in meerdere stappen dan resoluut naar een kortere baard. Tino stond ervan te kijken dat ik er nog niks vanaf had gehaald en vond de baard erg mooi. Ik heb alweer een afspraak gemaakt voor over zes weken, ik kan dat altijd annuleren als dat nodig is. Ik ben eigenlijk wel erg tevreden hoe Tino te werk is gegaan, hij heeft aan de zijkanten en de onderkant bij de hals wat korter gemaakt. Het voelt wel beter, ik had de laatste dagen wel veel kriebels in mijn hals omdat de haren daar erg dik leken denk ik dat het wel erg vol werd daar onderin. Daar heb ik nu geen last meer van. Hij is ongeveer 20 minuten bezig geweest. Kosten 35 euro inclusief snor wax 13 gram van het merk Stern uit Bremen.
De snor daar is weinig aan gedaan, niks van de handlebars alleen wat boven mijn lip misschien 1 mm of zo.
Bekijk bijlage 22547 Bekijk bijlage 22548 Bekijk bijlage 22549 Bekijk bijlage 22547 Bekijk bijlage 22548 Bekijk bijlage 22549
[DOUBLEPOST=1658338082][/DOUBLEPOST]Als één van jullie interesse heeft om een afspraak te maken met Tino, dan zijn hier de gegevens van Tino barbershop.
Bekijk bijlage 22550
Bekijk bijlage 22550
Ik zeinhet al eerder, maar doe het gewoon nog een keer. Wat een pracht baard. De zijkanten zijn wat smaller geworden maar de lengte lijkt wel langer hahaha. Mooie compacte baard, ber er jaloers op( op een positieve manier dan he). Goed werk van Tino, idd een aanrader lijkt mij.
 

Macx

Baardaap
Ik zeinhet al eerder, maar doe het gewoon nog een keer. Wat een pracht baard. De zijkanten zijn wat smaller geworden maar de lengte lijkt wel langer hahaha. Mooie compacte baard, ber er jaloers op( op een positieve manier dan he). Goed werk van Tino, idd een aanrader lijkt mij.
Kan het niet genoeg horen hahaha, dankjewel Tijn(Y) Van de lengte is inderdaad niks af gegaan, de zijkanten met kam en trimmer bijgewerkt en over het front is Tino rakelings over heen gegaan, maar de lengte met rust gelaten.
[DOUBLEPOST=1658351871][/DOUBLEPOST]
Netjes hoor! Ziet er super uit @Macx . En volgens mij ben je nog niet eens een jaar onderweg met je baardreis..
Dankjewel Baardprutser, ik ben gestopt met scheren zo rond begin december 2021, tijdens deze zeven maanden bijna acht, heb ik er geen haartje vanaf geknipt, wel vond ik het tijd worden dat er een professional naar zou kijken en mij van advies kan voorzien en eventueel een beetje bijwerken, ik heb ook met de gedachte gelopen om flink in te korten maar als ik dan later na de verzorging in de spiegel kijk dan vond ik het wel jammer om afscheid te nemen van al die lange haartjes, ik ben blij dat ik niet door gezet heb en de lengte heb behouden, nu ga ik door naar een Yeard. Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe dat is om met zo'n lange baard rond te lopen, ik denk dat dat wel wat aandacht gaat geven en zeker zo rond de sinterklaas en de kerst, maar als ik zo nu en dan naar Tino ga dan ziet de baard er toch erg leuk uit vind ik, dus laat ze maar lullen ik ga ervoor, en mijn motto is toch, LET IT GROW AND LET IT FLOW
[DOUBLEPOST=1658352152][/DOUBLEPOST]
Hij heeft goed werk geleverd vind ik.
Je baar ziet er top uit!
Dankjewel Bolster, fijn om te horen van iemand die zelf een (super) baard heeft. De barbier Tino heeft goed werk geleverd, het is een rustige kerel en zonder tattoos
haha, hij is al heel zijn leven kapper en een jaar of zeven geleden ook baardwerk erbij gaan doen en heeft een barbiersopleiding in Rotterdam bij het Schorem gevolgd.
 

Texman

Koning Baard
Tino vond de baard mooi en zag ook dat ik de baard goed verzorg, ook vond hij het niet verstandig om er nu veel vanaf te halen, je kunt dat beter in stapjes doen als je denk dat ie nog te lang is, kun je beter er weer een stukje vanaf halen en zo kijken wat je het beste bevalt. Dus beter in meerdere stappen dan resoluut naar een kortere baard. Tino stond ervan te kijken dat ik er nog niks vanaf had gehaald en vond de baard erg mooi. Ik heb alweer een afspraak gemaakt voor over zes weken, ik kan dat altijd annuleren als dat nodig is. Ik ben eigenlijk wel erg tevreden hoe Tino te werk is gegaan, hij heeft aan de zijkanten en de onderkant bij de hals wat korter gemaakt. Het voelt wel beter, ik had de laatste dagen wel veel kriebels in mijn hals omdat de haren daar erg dik leken denk ik dat het wel erg vol werd daar onderin. Daar heb ik nu geen last meer van. Hij is ongeveer 20 minuten bezig geweest. Kosten 35 euro inclusief snor wax 13 gram van het merk Stern uit Bremen.
De snor daar is weinig aan gedaan, niks van de handlebars alleen wat boven mijn lip misschien 1 mm of zo.
Bekijk bijlage 22547 Bekijk bijlage 22548 Bekijk bijlage 22549 Bekijk bijlage 22547 Bekijk bijlage 22548 Bekijk bijlage 22549
[DOUBLEPOST=1658338082][/DOUBLEPOST]Als één van jullie interesse heeft om een afspraak te maken met Tino, dan zijn hier de gegevens van Tino barbershop.
Bekijk bijlage 22550
Bekijk bijlage 22550
Ha @Macx ,
Ik vind het leuk wat Tino zij over het werken in kleine stapjes want dat adviseer ik ook altijd als mensen hun baard willen inkorten.
Je haalt al gauw te veel weg en dan is het te laat.
Texman :)>
 

Daaf

Baard
Prachtig resultaat, één van de weinige keren dat ik een (en naar mijn mening terechte) positieve reactie lees na een eerste barbierbezoek!
 
Banner image
Top