Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Poeh das een mooie baard Macx, daar kun je goed mee voor de dag komen..

Het was een heel verhaal dit topic maar zeker intresant..

Dank je wel Cnossemans, ja ik maak heel wat mee de laatste zes zeven maanden, het is voor mij een reis met soms zeer fijne momenten en soms met wat mistige uitzichten en dat heeft te maken nu de baard echt wat langer gaat worden en ik niet meer precies weet wat ik wil. Daarom dat ik een afspraak heb staan voor volgende week woensdag bij barbier Tino, ik verwacht een goed advies en dat de baard weer netjes wordt om door te gaan naar een jaar lengte, ik ben namelijk zeer benieuwd wat ik allemaal ga meemaken, en dan bedoel ik de reacties en/of ik dat kan handelen, dus het is ook een test voor mezelf of ik alle negatieve reacties kan weerstaan en niet daarom weer mijn baard korter ga maken om dat te vermijden.
 

Macx

Baardaap
Zo, ik heb vanavond voor het eerst de coconut behandeling gedaan en ik constateer dat de baard inderdaad lekker zacht aanvoelt.
Verder weer olie en beard balm van Reuzel erin gedaan en in model gebracht. Ik draag de baard het liefst breed en omdat ik weer de nachtdienst in ga en benieuwd ben naar de reacties van mensen die ik ga ontmoeten heb ik wat meer accent op de snor gelegd en ga afwachten of dat ook opvalt bij de mensen.
Ik zal volgende week wel beter leren van de barbier Tino hoe ik het beste de snor in model kan brengen.
Ik ben net klaar met de baard en heb zojuist deze foto's gemaakt, dus zo ga ik nu de deur uit en naar het drukke Breda toe.
Ik zal ook bijhouden de negatieve en positieve reactie en dat morgen hier bekend maken.
Hier dan de foto's gemaakt op vrijdag avond 15.7.2022 om 22.00 uur
20220715_215211.jpg 20220715_215209.jpg 20220715_215211.jpg 20220715_215209.jpg 20220715_215119.jpg
 

Macx

Baardaap
Weer terug van de nachtdienst, ik heb ook gelijk even mijn geveltuin bijgewerkt en nu nog even wat YT bekijken, en ik zou nog even vertellen hoe de mensen op de baard hebben gereageerd.

Ik heb geen negatieve geluiden gehoord, wel een leuke positieve van een mooie dame, oh mijnheer, wat een mooie baard heeft u!, en ik meen het. Ze wou wel een rit hebben tegen een vast bedrag, en dat was lager dan de meterprijs, dus dat is natuurlijk niks geworden. Verder een goede dienst gehad, wel wat rustiger nu met de vakantie periode.
Geveltuintje ligt er nu zo bij,
1.jpg 2.jpg 3.jpg
Snor weer even geborsteld na een nachtdienstje werken.
Zo staat ie er nu bij,
1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Macx

Baardaap
Zo, net weer terug van m'n werk, drukke nacht gehad man, ik ben nog in Voorschoten geweest vannacht, is toch iets van 90 km vanaf Breda.
Ik heb ook nog even een andere avatar gemaakt, voor de eerste keer met een pet hahaha. Die foto heb ik net gemaakt.
Ik ga dus a.s. woensdag naar Tino de barbier, maar ik wil van de lengte nu weer niets vanaf halen, wat kan Tino dan wel doen? De wangen misschien een beetje bijwerken en onder de kin of zo, weten jullie dat? De snor misschien ook wel iets aan laten doen of zo.
1.jpg
1.jpg
 

tijn

Zware baard
Zo, net weer terug van m'n werk, drukke nacht gehad man, ik ben nog in Voorschoten geweest vannacht, is toch iets van 90 km vanaf Breda.
Ik heb ook nog even een andere avatar gemaakt, voor de eerste keer met een pet hahaha. Die foto heb ik net gemaakt.
Ik ga dus a.s. woensdag naar Tino de barbier, maar ik wil van de lengte nu weer niets vanaf halen, wat kan Tino dan wel doen? De wangen misschien een beetje bijwerken en onder de kin of zo, weten jullie dat? De snor misschien ook wel iets aan laten doen of zo.
Bekijk bijlage 22503
Bekijk bijlage 22503
Of alleen je hoofdhaar laten doen??? Of afzeggen hahahaha.
 
Zo, vandaag kennis gemaakt met een barbier in Oosterhout, Naam van shop is Vlijmscherp. Ik heb niks aan de baard laten doen want die wil ik nog lekker door laten groeien, dus alleen m'n kop geknipt, en ik moet zeggen Mark (naam barbier) is een leuke gozer en doet het goed, ik ben dik tevreden over zijn kunsten, dus het geeft me wel weer meer vertrouwen om mijn baard te laten doen bij Mark.
Dus nu heb ik weer een reden om een paar foto's te uploaden, (doe ik graag) om te kijken of ik al wat dichter bij mijn doel kom, wat denken jullie gaat wel lukken denk ik zo.
Hier dan de foto's die ik zojuist heb gemaakt 22.3.2022 23.00 uur. (jullie zullen wel denken, komt ie weer aan met zijn foto's haha) (ik hou van uploaden)
Dit is het voorlopige doel,
Bekijk bijlage 21546

Hier dan mijn koppie,
Persoonlijk vind ik de lengte die je had eind maart, het beste staan. Ik vind namelijk dat langer echt niet altijd beter/mooier is. Je kunt het zeker hebben, doe vooral waar jij je het beste bij voelt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Macx

Baardaap
Persoonlijk vind ik de lengte die je had eind maart, het beste staan. Ik vind namelijk dat langer echt niet altijd beter/mooier is. Je kunt het zeker hebben, doe vooral waar jij je het beste bij voelt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dan ga ik nu even kijken hoe mijn baard toen was.
[DOUBLEPOST=1658222406][/DOUBLEPOST]Je hebt gelijk Pedro, nu weet ik het zeker, ik had nog niet terug gekeken, maar ik voelde wel aan dat een Yeard waarschijnlijk niet gaat worden, ik voelde de laatste weken al dat er iets veranderde wat niet de juiste richting was, ik ben blij dat je me erop hebt gewezen.
Ik vind op deze foto dat ik er een stuk jonger uit zie bijvoorbeeld.
Dus ik heb steeds meer vertrouwen dat het fijne gevoel van het hebben van een baard weer terug zal komen na het bezoek van de barbier Tino, want nu is dat gevoel en het zelfvertrouwen er niet en voel me er niet super gelukkig mee op dit moment.
Ik dacht misschien gaat het over als de baard nog langer wordt, maar dat is niet het geval.
Dus ik ga inderdaad zoals jij het al eerder zag dan ik zelf terug naar de lengte zoals hier op de foto, en ook lekker strak laten maken zodat ik er weer wat jonger uit zie dan met de lange baard.

Kijk zoiets zal het wel worden, de snor weet ik nog niet wat het wordt, ik zal wel goed naar het advies van Tino luisteren.

Deze foto is van 22 maart, je moet niet naar die lelijke bril kijken die is gelukkig inmiddels weg, maar naar de lengte van de baard.
10.jpg
10.jpg
 

tijn

Zware baard
Dan ga ik nu even kijken hoe mijn baard toen was.
[DOUBLEPOST=1658222406][/DOUBLEPOST]Je hebt gelijk Pedro, nu weet ik het zeker, ik had nog niet terug gekeken, maar ik voelde wel aan dat een Yeard waarschijnlijk niet gaat worden, ik voelde de laatste weken al dat er iets veranderde wat niet de juiste richting was, ik ben blij dat je me erop hebt gewezen.
Ik vind op deze foto dat ik er een stuk jonger uit zie bijvoorbeeld.
Dus ik heb steeds meer vertrouwen dat het fijne gevoel van het hebben van een baard weer terug zal komen na het bezoek van de barbier Tino, want nu is dat gevoel en het zelfvertrouwen er niet en voel me er niet super gelukkig mee op dit moment.
Ik dacht misschien gaat het over als de baard nog langer wordt, maar dat is niet het geval.
Dus ik ga inderdaad zoals jij het al eerder zag dan ik zelf terug naar de lengte zoals hier op de foto, en ook lekker strak laten maken zodat ik er weer wat jonger uit zie dan met de lange baard.

Kijk zoiets zal het wel worden, de snor weet ik nog niet wat het wordt, ik zal wel goed naar het advies van Tino luisteren.

Deze foto is van 22 maart, je moet niet naar die lelijke bril kijken die is gelukkig inmiddels weg, maar naar de lengte van de baard.
Bekijk bijlage 22523
Bekijk bijlage 22523
Je moet doen waar jij je lekker bij voelt he, want het per slot jou baard.
 

Macx

Baardaap
Je moet doen waar jij je lekker bij voelt he, want het per slot jou baard.

Ja, en ik zit nu al in de zevende of achtste maand dus ik vind het toch al best wel een prestatie om dat zolang vol te houden zonder er iets vanaf te knippen.
Ik ga nu eerst voor een mooi model wat ik dus nog nooit heb gehad, dat is wel een heel mooi vooruitzicht. En het is zomer dus een mooie zomerbaard is wel mooi denk ik.
[DOUBLEPOST=1658223413][/DOUBLEPOST]Deze lengte zal het wel gaan worden
Foto is van 17 maart
1.jpg
1.jpg
 

Yainderidoo

Zware baard
May your face stay hairy all the days of your life

May your Beard grow longer untill you
struikel over it ! ! !
[DOUBLEPOST=1658239348][/DOUBLEPOST]And what about "LET IT GROW AND LET IT FLOW" ?

upload_2022-7-19_16-1-46.png

:p:p:p
 

Macx

Baardaap
May your face stay hairy all the days of your life

May your Beard grow longer untill you
struikel over it ! ! !
[DOUBLEPOST=1658239348][/DOUBLEPOST]And what about "LET IT GROW AND LET IT FLOW" ?

Bekijk bijlage 22526

:p:p:p
Één kant vind ik het leuk om voor langer te gaan, en dan twijfel ik weer, gelukkig kan ik altijd weer terug vallen op jullie baardbroeders en vragen voor een goed advies.
Als ik jouw wijze raad opvolg dan gaat er niks af en gaan we door tot december?, |Ik denk dat ik best wel voor langer kan gaan, maar ik wil nu in de zomer wat korter en dan later weer langer laten groeien, is dat een goed idee? Ik vind het aan één kant wel zonde van de tijd, dan had ik net zo goed een paar maanden terug al naar de barbier kunnen gaan, maar dan had ik niet geweten wat ik nu weet. Dus het is een zeer leerzame periode en doe veel ervaring op, bijvoorbeeld hoe om te gaan met de uiterlijke veranderingen, en dat mensen steeds meer kijken en sommige je sinterklaas noemen of kapitein iglo, ik kan daar wel tegen maar echt leuk is het niet. Ik wil daarom eerst even een stapje terug doen en dan later weer voor langer gaan. Als ik naar deze avatar kijk vind ik het wel indrukwekkend haha en ook wel leuk staan. Maar een bezoek aan Tino dat staat, en morgen gaan we rustig met elkaar overleggen wat we gaan doen. Ik hoop dat het goed gaat en ik weer een paar leuke foto's zal plaatsen zodat jullie het resultaat kunnen zien.
 

Texman

Koning Baard
Één kant vind ik het leuk om voor langer te gaan, en dan twijfel ik weer, gelukkig kan ik altijd weer terug vallen op jullie baardbroeders en vragen voor een goed advies.
Als ik jouw wijze raad opvolg dan gaat er niks af en gaan we door tot december?, |Ik denk dat ik best wel voor langer kan gaan, maar ik wil nu in de zomer wat korter en dan later weer langer laten groeien, is dat een goed idee? Ik vind het aan één kant wel zonde van de tijd, dan had ik net zo goed een paar maanden terug al naar de barbier kunnen gaan, maar dan had ik niet geweten wat ik nu weet. Dus het is een zeer leerzame periode en doe veel ervaring op, bijvoorbeeld hoe om te gaan met de uiterlijke veranderingen, en dat mensen steeds meer kijken en sommige je sinterklaas noemen of kapitein iglo, ik kan daar wel tegen maar echt leuk is het niet. Ik wil daarom eerst even een stapje terug doen en dan later weer voor langer gaan. Als ik naar deze avatar kijk vind ik het wel indrukwekkend haha en ook wel leuk staan. Maar een bezoek aan Tino dat staat, en morgen gaan we rustig met elkaar overleggen wat we gaan doen. Ik hoop dat het goed gaat en ik weer een paar leuke foto's zal plaatsen zodat jullie het resultaat kunnen zien.
Ha @Macx ,
Er is niets mis mee om af en toe in baardlengte of model te variëren zeker in jou geval ;)
Het is juist leuk om te ontdekken wat je het beste bevalt.
Ik draag mijn baard nu ook iets korter(1 cm) en dat doe ik meestal in de zomer. Je bent dan veel meer buiten waardoor de haren springerig worden en makkelijk uitdrogen.
En dat sinterklaas en kapitein iglo gedoe komt gewoon omdat je zo'n mooie witte baard hebt.
Ook als deze kort is zal men het nog wel eens tegen je zeggen.
Ik denk dat Tino je ook heel goed kan adviseren
Texman :)>
 
Banner image
Top