Baardreis van Max 65 jaar

tijn

Zware baard
Dank je Tijn, ik hoop het, lekker een beetje een ruige baard daar hou ik van, niet van dat precieze, mijn kapsel zat vroeger ook niet zo strak met een rechte scheiding
of zo, nee ik hou van de natuurlijke slag, dus mijn baard gaat volgens mij de goeie kant op. Ben benieuwd.
De tijd zal het laten zien, maar ik denk dat het helemaal goed komt.
 

Macx

Baardaap
Zo, vandaag een nieuwe leesbril aangeschaft, eerst dacht ik, ik ga een afspraak maken bij specsavers of een andere opticien, maar ik dacht, laat ik eerst
maar even langs het kruidvat gaan, en daar heb ik deze gekocht en gelijk nog maar twee meer zodat ik voorlopig niet meer zonder zit, want die andere twee brillen zijn de beide poten gebroken doordat klanten er op zijn gaan zitten, wel mijn eigen schuld, moet ik maar beter opletten waar ik mijn bril neerleg.

Deze bril daar heb ik er twee van gekocht en nog eentje met een ander montuur, dus in totaal drie brillen voor het bedrag van 10 euro 50 cent.
En het staat nog best ook, al zeg ik het zelf. Dus voorlopig geen afspraak voor de opticien.
20220429_004450.jpg
Het is een grappig gezicht, als je naar beneden kijkt en dan een foto maakt, dan is het weer totaal anders.
20220429_004402.jpg
20220429_004438.jpg
Ik lijk hier meer op een verstrooide professor met dat brilletje
20220429_004009.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha @Macx ,
Die bril staat je voor geen meter (grapje hoor :D:D:D) ik bedoel best goed.
Zelf heb ik ook van die goedkope brillen gedragen.
Mijn ervaring is dat je op termijn wel een goede bril nodig hebt met b.v. multifocale brillenglazen.
Ga dat niet naar zo'n goedkope prijsvechter maar naar een goede onafhankelijke opticien.
Met de prijsvechters heb ik geen goede ervaringen.
Ik heb multifocale glazen in mijn bril met een heel breed blikveld ook zijn ze enigszins getint.
Het is wel heel duur maar als het goed is doe je er ook weer jaren mee.
Groet Texman :)>
 

tijn

Zware baard
Zo, vandaag een nieuwe leesbril aangeschaft, eerst dacht ik, ik ga een afspraak maken bij specsavers of een andere opticien, maar ik dacht, laat ik eerst
maar even langs het kruidvat gaan, en daar heb ik deze gekocht en gelijk nog maar twee meer zodat ik voorlopig niet meer zonder zit, want die andere twee brillen zijn de beide poten gebroken doordat klanten er op zijn gaan zitten, wel mijn eigen schuld, moet ik maar beter opletten waar ik mijn bril neerleg.

Deze bril daar heb ik er twee van gekocht en nog eentje met een ander montuur, dus in totaal drie brillen voor het bedrag van 10 euro 50 cent.
En het staat nog best ook, al zeg ik het zelf. Dus voorlopig geen afspraak voor de opticien.
Bekijk bijlage 21846
Het is een grappig gezicht, als je naar beneden kijkt en dan een foto maakt, dan is het weer totaal anders.
Bekijk bijlage 21847
Bekijk bijlage 21848
Ik lijk hier meer op een verstrooide professor met dat brilletje
Bekijk bijlage 21849
Hahaha idd je lijkt wel een professor(Y)
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx ,
Die bril staat je voor geen meter (grapje hoor :D:D:D) ik bedoel best goed.
Zelf heb ik ook van die goedkope brillen gedragen.
Mijn ervaring is dat je op termijn wel een goede bril nodig hebt met b.v. multifocale brillenglazen.
Ga dat niet naar zo'n goedkope prijsvechter maar naar een goede onafhankelijke opticien.
Met de prijsvechters heb ik geen goede ervaringen.
Ik heb multifocale glazen in mijn bril met een heel breed blikveld ook zijn ze enigszins getint.
Het is wel heel duur maar als het goed is doe je er ook weer jaren mee.
Groet Texman :)>


Ben ik ook van plan om te doen, dus dat werkt heel goed die multifocale glazen?
 

Macx

Baardaap
Vandaag op ziekenbezoek geweest en toen we weer naar huis gingen hebben we eerst nog even lekker daar in het zonnetje gezeten.
Ik zei tegen mijn broer, ik heb eigenlijk nog niet eerder een foto gemaakt in het zonnetje,
en heb daar een paar foto's gemaakt waar van deze er eentje van is.
Ik vond het wel een leuke foto dus zet em er maar gelijk even hier op mijn topic.

20220504_160945.jpg
 

tijn

Zware baard
Vandaag op ziekenbezoek geweest en toen we weer naar huis gingen hebben we eerst nog even lekker daar in het zonnetje gezeten.
Ik zei tegen mijn broer, ik heb eigenlijk nog niet eerder een foto gemaakt in het zonnetje,
en heb daar een paar foto's gemaakt waar van deze er eentje van is.
Ik vond het wel een leuke foto dus zet em er maar gelijk even hier op mijn topic.

Bekijk bijlage 21868
Ja een op zonnige dag ziet de baard er nog mooier uit.
 

Macx

Baardaap
Staat je goed!
Dank je Knulletje.
[DOUBLEPOST=1651772290][/DOUBLEPOST]
Baard in de zon, wat kan een baardman nog meer wensen
Niks meer, hartstikke lekker en goed voor de groei.
[DOUBLEPOST=1651772387][/DOUBLEPOST]
Ja een op zonnige dag ziet de baard er nog mooier uit.

Wel goed insmeren met baardolie zodat ie niet te veel uitdroogt.
[DOUBLEPOST=1651772419][/DOUBLEPOST]
Dat is een hele mooie baard geworden, zeker in de zon komt hij mooi tot zijn recht.
En met zo'n mooi pak staat hij gedistingeerd (Y)(Y)(Y).
Dank je Texman
[DOUBLEPOST=1651772531][/DOUBLEPOST]
Hier nog eentje, genietend van het heerlijke weer, en dan een foto maken in het volle zonlicht.
Bekijk bijlage 21870

Kijk zo vind ik het wel mooi, lekker een beetje wild en niet dat precieze. Nu lekker door laten groeien.
 
Banner image
Top