Baardreis van Mareck

Mareck

Baard

Mareck

Baard
Tijdje niks gepost, nieuwe baan en de baard had een beetje een eigen leven, een uurtje nadat ik er olie en balsem in gesmeerd had kwamen de zijkanten alweer in opstand :eek:

De eerste weken kon ik er nog wel mee leven, want geduld word beloond MAAR opgegeven moment begon ik me er echt aan te irriteren.
Het wilde gewoon niet goed zitten, maar sinds een weekje gaat het wonderbaarlijk steeds beter 'vallen'
Dit komt ook door die kale plekken op het onderste stuk van mijn wang, want daar groeit nog steeds weinig, maar het beetje wat er wel groeit gaat er steeds meer voor zorgen dat het een beetje voller word en dus gelukkig beter in model blijft.

Hij groeit nu niet zo snel meer voor mijn gevoel en ik moet hem weer even bijtrimmen vd week dus hier een foto van het 'probleem'
Was meestal ook beide wangen.



:)>:)>(Y)
 

marruk

Baard
@Skaggy thanks, dat ga ik zeker doen want genieten is het!

Hier nog een foto waar het kale plekje goed te zien is, hier groeit niks en gaat ook niks meer groeien denk ik, links zit op het ongeveer dezelfde plek maar gelukkig lijkt het steeds verder 'dicht' te groeien door de haren erboven. Dus ben echt heel benieuwd hoe dit uit gaat pakken want nu wil ik niet meer zonder :)>

Nou... dat ziet er al prima uit toch!
 

Mareck

Baard
Wow wat is het goed bijgetrokken qua baard....
Vind het erg goed staan. En qua kleur tres magnifique. Categorie Bazenbaard wat mij betreft

Danku! Ik had nooit gedacht dat ik dit zou bereiken maar hij word met de week mooier:)>

Ha @Mareck,
Je baard ziet er nu heel goed uit. Respect voor je doorzettingsvermogen (Y)(Y)(Y).
En natuurlijk zet je door;).
Groet Texman:)>

Dankje! Het kost inderdaad aardig wat doorzettingsvermogen en het scheelt dat ik me niet zo veel aan trek wat anderen eventueel ervan vinden :cool:

Nou... dat ziet er al prima uit toch!
Dat dacht ik ook :)> dankje!

Mooie baard en snor @Mareck staat je goed.(Y):)>

Thnx ik vind het ook goed staan al zeg ik het zelf, had ik vele jaren eerder moeten doen, maar wijsheid komt met de jaren zeggen ze he haha(Y)
 

Mareck

Baard
Vanmorgen even naar de barbier gegaan om de baard een beetje bij te werken want het werd wel een beetje rommelig weer, hij heeft hem een beetje bijgewerkt en mijm snor even goed kortgemaakt boven de lip want ik begon me er steeds vaker aan te irriteren, haar tussen de tanden en niet normaal kunnen drinken, nu kan de fles weer aan de lip zoals de beste man zei haha
Was al met al een leuke ervaring en hij heeft er niks teveel vanaf gehaald gelukkig :D





En we gaan gewoon lekker verder met laten groeien uiteraard :)>(Y)
 
Wow Mareck wat ziet het er goed uit!!!.
Wat ben je van ver gekomen .
Heel erg stoer ziet t eruit.
De barbier heeft t goed bijgewerkt!!!.
By The Way ook die muts maakt het net wat cooler .
Waar heb je die gekocht?
 

Texman

Koning Baard
Ha @Mareck ,
Leuk dat je bezoek aan de barbier een succes was.
Wat @Firstbeard zegt kan ik voor de volle 100% onderschrijven.
Een stoere kop met een fantastische baard(Y)(Y)(Y).
Ga zo door,
Texman :)>
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top