Baardreis van Mareck

Diederik

Volle Baard
Goed bezig!

Zo'n kale plek heb ik ook in mijn baard, ongeveer dezelfde plaats en daar is wanneer 'hij' lang genoeg is weinig tot niets meer van te zien.
Met geduld kom je een eind... maar dat heb je zo te zien! (Y)
 

Mareck

Baard
Goed bezig!

Zo'n kale plek heb ik ook in mijn baard, ongeveer dezelfde plaats en daar is wanneer 'hij' lang genoeg is weinig tot niets meer van te zien.
Met geduld kom je een eind... maar dat heb je zo te zien! (Y)

Ja het valt (mij) nu al bijna niet meer op, geduld heb ik wel dus we gaan lekker door!



Bedankt voor de leuke reacties heren:)>(Y)
 

Mart76

Baard
Prima baard, alle lege plekken worden vanzelf bedekt.
Ga je je snor ook bijwerken? Niet dat het moet maar ik zie hem nu over je lip hangen en mijn ervaring is dat korter prettige is, of met snorwax wat opzij kammen zodat hij met eten/ drinken niet in de weg zit.
 

Mareck

Baard
Prima baard, alle lege plekken worden vanzelf bedekt.
Ga je je snor ook bijwerken? Niet dat het moet maar ik zie hem nu over je lip hangen en mijn ervaring is dat korter prettige is, of met snorwax wat opzij kammen zodat hij met eten/ drinken niet in de weg zit.
Thnx, snor duw ik regelmatig opzij met de 2vingertechniek (hier op het forum ergens gelezen) en smorgens kam ik hem, aleen blijft ie niet lang 'goed' zitten. Dus was inderdaad al aan het kijken voor een wax want af en toe is het wel vervelend maarja wie mooi wilt zijn... :D:)>
 

Texman

Koning Baard
Je kan het ook doen met een gel. B.v. got2b (super stevig) of Nivea Men styling cream (langdurige fixatie maar wordt niet hard. Snor blijft kambaar).
Snorrewax en dergelijke producten vind ik niet prettig omdat ze zich niet makkelijk uit je snor laten spoelen.
 

Mareck

Baard
Je kan het ook doen met een gel. B.v. got2b (super stevig) of Nivea Men styling cream (langdurige fixatie maar wordt niet hard. Snor blijft kambaar).
Snorrewax en dergelijke producten vind ik niet prettig omdat ze zich niet makkelijk uit je snor laten spoelen.

Kijk dit zijn nog eens nuttige tips, bedankt!
Denk dat ik die Nivea men styling creme dan ook even ga proberen. (Y)
 

Texman

Koning Baard
De nivea styling crème is inderdaad wel fijn spul! Gebruik maar een heel klein beetje maar geeft net een beetje hold(Y)

Vandaag de baard weer een beetje bijgewerkt, gaat de goede kant op :)>



hosting jpg
Ha Mareck,
Fijn dat Nivea styling crème goed bevalt ik vind het echt topspul en je spoelt het ook heel makkelijk uit.
Je baard en snor gaan er steeds beter uit zien.
Het wordt een succes, Texman :)>
 

Mareck

Baard
Zojuist baard olie en wax van mijnbaard besteld, heb de woody variant maar gekozen want lijkt me wel een lekker geurtje.

Ben erg benieuwd vooral naar de wax want de baard begint nu wel een beetje vorm te krijgen :p

Nog even een fotootje van de vooruitgang (ongekamd) :)>(Y)
 

Mareck

Baard
Bedankt voor alle leuke reacties!
Ik ben er nog steeds erg blij mee ookal duurt het wel erg lang, ik had nooit gedacht dat het toch nog wel redelijk vol zou worden:cool:

De woody baard olie en wax is absoluut een aanrader, heerlijke geur en werkt nu na 2 dagen gebruik al merkbaar beter dan de baard olie van bulldog die ik hiervoor gebruikt heb.
:)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Mareck ,
Het kan inderdaad lang duren, maar de aanhouder wint.
En dat is een verdienste apart (Y)(Y)(Y).
Ga nog een tijdje zo door, dan kan je gaan denken aan een model voor je baard.
Groet Texman:)>
 
Banner image
Top