Baardgroei?

Ardjan

Baardaap
Zie daar; in een half jaar tijd, een hele andere Stephan! :D Aan begin van je baardreis was je nog het boefje; nu ben je inmiddels de boef, haha.
Goeie baard geworden kerel; staat je goed! (Y)
En wat al eerder is gezegd; een langere versie zal AWESOME staan! :)>
Geniet op je reis, zowel van je baard als van de trip!
 

Texman

Koning Baard
Zo heren van het goede leven!

Inmiddels zijn we een half jaar verder en ik ben erg tevreden over de ontwikkelingen! Dit had ik echt nooit verwacht van mijn baardgroei, boven mijn verwachtingen :D

De patches aan de rechterzijde beginnen nu echt dicht te groeien, echt top! Het was het wachten waard.

:)>:)>
Ha @Stephan ,
Een half jaar is een gedenkwaardige mijlpaal. Jouw baardreis is een successtory en mede mogelijk gemaakt door je doorzettingsvermogen en positieve instelling.
Het resultaat mag er zijn en het staat je goed. Ik las dat je binnenkort naar Amerika gaat, heel veel plezier daar.
Ga zo door want je baard kan alleen maar beter worden.
Groet Texman:)>
 

Stephan

Baard
Zie daar; in een half jaar tijd, een hele andere Stephan! :D Aan begin van je baardreis was je nog het boefje; nu ben je inmiddels de boef, haha.
Goeie baard geworden kerel; staat je goed! (Y)
En wat al eerder is gezegd; een langere versie zal AWESOME staan! :)>
Geniet op je reis, zowel van je baard als van de trip!


Haha, dankjewel @Ardjan! Stiekem voel ik me nog steeds een boefje hoor :D:p

Ik ben bang dat de baard nog wel wat langer wordt! Keep you posted (Y)
[DOUBLEPOST=1557082588][/DOUBLEPOST]
Ha @Stephan ,
Een half jaar is een gedenkwaardige mijlpaal. Jouw baardreis is een successtory en mede mogelijk gemaakt door je doorzettingsvermogen en positieve instelling.
Het resultaat mag er zijn en het staat je goed. Ik las dat je binnenkort naar Amerika gaat, heel veel plezier daar.
Ga zo door want je baard kan alleen maar beter worden.
Groet Texman:)>

Dankjewel Willem! Mede dankzij jullie, zonder jullie was het niet gelukt! Gracias! :D;)

Wat betreft de vakantie, dat komt vast goed! We hebben er zin in (Y)
 
Banner image
Top