Baardgroei?

Stephan

Baard
Goeie foto! En vette bak, 5ltr v8 zo te zien. Die wil heel hard naar de volgende pomp

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk

Haha dat klopt! Het is maar goed dat ik thuis geen Mustang thuis heb... :rolleyes: Wel een gave bak hoor (Y)
[DOUBLEPOST=1559777034][/DOUBLEPOST]
De eerste voorouders van het ras werden in Amerika ingevoerd door de Spaanse en Portugese veroveraars.
Dus eigenlijk is de Mustang of Mestengo gewoon een Seat. Ach de Baard groeit er niet minder om.

Uiteindelijk blijft het toch gewoon een Ford :D:p
 

Johannes

Stoppelbaard
Hi Guys!

Sinds net een paar minuten ben ik lid van deze forum, super vet natuurlijk! Hopelijk leer ik een boel om een zo mooi mogelijke baard te kweken...

Maarrr. Inmiddels ben ik 30 jaar en ik heb nog steeds geen dichte baardgroei, What to do?!

Ik heb mijn baard nog nooit langer laten groeien dan 2 weken, hier komt verandering in (in goed overleg met mijn vrouw :p). Sinds 2 weken heb ik mijn baard niet geschoren, zie foto’s.

Hebben jullie nog tips/ tricks waarmee ik mijn baard kan stimuleren?

Ik hoor het wel!

Stephan
Hartelijk welkom op dit mooie forum,een baard laten groeien is een kwestie van veel geduld hebben.

Mij baard is nu ongeveer twee maanden onderweg en ik moet zeggen het ziet er al aardig,uit al zal mijn einddoel,een baard van 40cm lang,nog wel een aantal jaren op zich laten wachten.

Ik wens je veel succes.
 

Stephan

Baard
Stephan, wauw man! Ik heb je topic vol bewondering doorgelezen. Je hebt echt een hele vette baard en snor gekweekt. Dit geeft mij ook wel degelijk vertrouwen, in mijn eigen baard reisje. Keep it up!

Leuk om te horen @Slimmie205! Thanks!

In het begin had ik ook (grote) twijfels, maar zoals je waarschijnlijk hebt gelezen is geduld echt het belangrijkste. Mijn patches zijn nog wel aanwezig maar vanwege de lange baardbaren zijn ze (bijna) niet meer zichtbaar :)

Ben benieuwd naar je baardjourney! Ik zal dadelijk je topic even doorlezen :)>

Succes!
 

Stephan

Baard
Weer even een update van mijn baard!

Qua lengte groeit hij niet heel snel meer (voor mijn gevoel), maar de Baard wordt wel steeds voller. Dit vind ik op het moment een stuk belangrijker!
De linkerkant is vrijwel helemaal dicht gegroeid, en de rechtkant is iets minder snel, maar die komt er ook wel :eek::eek:

Mijn vrouw vroeg van de week nog, die Baard gaat er niet meer af he? Mijn antwoord was uiteraard overduidelijk NEE! :p
Gelukkig vind zij de Baard stiekem ook wel erg leuk... (Y)

Dit resultaat heb ik behaald in 7,5 maand met 2x een barbier bezoek, volgens mij mag ik niet klagen :D:D

Beard on!
 

Bijlagen

  • IMG_4094.jpg
    IMG_4094.jpg
    54,6 KB · Weergaven: 179
  • IMG_4095.jpg
    IMG_4095.jpg
    59,6 KB · Weergaven: 182
  • IMG_4096.jpg
    IMG_4096.jpg
    61,5 KB · Weergaven: 178

Texman

Koning Baard
Ha @Stephan,
Je mag zeker niet klagen je heb in de afgelopen maanden een hele mooie baard gekregen.(Y)(Y)(Y) En je mag daar met recht trots op zijn.:cool:
En het leuke is dat het alleen maar beter kan woorden, zoals het dikker worden en door de opgedane ervaringen met baardverzorging ga ook steeds beter aanvoelen wat voor jou baard werkt en het beste is. Wat ook wel fijn is dat als je begint aan een baard je zo snel mogelijk een mooi exemplaar wil hebben. Dat is door jouw doorzettingsvermogen goed gelukt en dus nu voorbij zodat er op dit punt wat meer rust en evenwicht komt in het baardgroei proces.;)
Ook fijn dat je vrouw het leuk vind want het kan soms een behoorlijke bron van spanning vormen in een relatie.;)
Ik vind het erg leuk om jou baardreis te volgen dus ga vooral zo door en geniet ervan.
Groet, Texman :)>
 

Stephan

Baard
Nee, klagen mag je zeker niet. Niet over de baard en zeker niet over je vrouw. :p
Goed volgehouden en het resultaat mag er zijn. :)>(Y)


Thanks Prof! Dat gaan we dan ook maar niet doen :D

Door deze forum heb ik een extra duwtje in me rug gehad, zonder was het wss niet gelukt.

Super bedankt mannen!
[DOUBLEPOST=1561793779][/DOUBLEPOST]
....O ja, wat ik nog vergeten was te zeggen; ...die vrouw mag blijven! (Y):D

Haha gelukkig @Ardjan! :p:D
[DOUBLEPOST=1561794171][/DOUBLEPOST]
Ha @Stephan,
Je mag zeker niet klagen je heb in de afgelopen maanden een hele mooie baard gekregen.(Y)(Y)(Y) En je mag daar met recht trots op zijn.:cool:
En het leuke is dat het alleen maar beter kan woorden, zoals het dikker worden en door de opgedane ervaringen met baardverzorging ga ook steeds beter aanvoelen wat voor jou baard werkt en het beste is. Wat ook wel fijn is dat als je begint aan een baard je zo snel mogelijk een mooi exemplaar wil hebben. Dat is door jouw doorzettingsvermogen goed gelukt en dus nu voorbij zodat er op dit punt wat meer rust en evenwicht komt in het baardgroei proces.;)
Ook fijn dat je vrouw het leuk vind want het kan soms een behoorlijke bron van spanning vormen in een relatie.;)
Ik vind het erg leuk om jou baardreis te volgen dus ga vooral zo door en geniet ervan.
Groet, Texman :)>


Dat is zeker waar Willem, in het begin kijk je (bijna) elke seconde of de baard al is gegroeid, en ben je erg veel mee bezig. Dit kan soms vervelend zijn, omdat je bang bent dat je niet het gewenste resultaat behaalt.

Nu de baard er is, kan ik de baard in alle rust doorlaten groeien... (Y)

Thanks voor alle adviezen :):D
 

Boss

Baard
Hi Stephan,

Ben weer terug van weggeweest net even me bij gelezen in je progress.
Wat heb je een mooie volle brute baard zeg!
Keep up the good work
I need to start al over : (

Beardon
 

Stephan

Baard
Dankjewel Boss! Ben er zelf ook erg content mee :) We laten de baard nu rustig groeien, no rush ;)

Zonde man! Maar gelukkig groeit hij gwn weer terug (Y)

Succes!
 
Banner image
Top