Baardgroei Proces Topic

RCM

Baardaap
Dag mannen. Voor mij staat de heard weer voor de deur en zal deze dan ook plaatsen zodra ik de datum bereik. Met de groei gaat het prima, nog steeds niks gesnoeid zonder enig doel. Ondertussen ben ik deze week geopereerd aan mijn meniscus. Ik heb al jaren lang last van mijn knieën, en op mijn 2de vakantiedag ging het fout tijdens het opkomen vanuit hurkpositie. Een heftige snijdende pijn, met als gevolg het blokkeren van mijn gewricht. Tijdens de operatie bleek dat mijn gehele binnenste meniscus kapot was en er is kraakbeenslijtage geconstateerd. Het herstel gaat erg langzaam ivm slijtage en vocht. Ik hoop er binnen enkele weken vanaf te zijn. Voor in de toekomst dus erg zuinig zijn op mijn knieën om een vervolgoperatie te voorkomen, want dan zou het wel eens wat langer kunnen duren. Maar goed, we redden het uiteraard wel en gaan gewoonweg door met onze baardreis. Groet Roy
 

Texman

Koning Baard
Ha Roy,
Wat vervelend dat nu uitgerekend op je vakantie je knie zo'n pijn is gaan doen.:confused:
Gelukkig ben je inmiddels geopereerd en ik hoop dat je minder pijn hebt.
Herstel gaat altijd langzamer dan je wil en dat is moeilijk. Heb je ook fysiotherapie voor de knie?
Fijn dat het nog steeds goed gaat met je baardreis, ben benieuwd naar de foto's.
Heel veel sterkte met het herstel Texman :)>
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
@Texman. Het komt indd nooit goed uit, en tijdens de vakantie al helemaal niet. Zit nu al bijna 5 weken aan huis, maar goed, het is eenmaal zo. Nu maar herstellen. Komende week ga ik (weer) naar de fysio. Ik had voor de operatie de hoop dat dat voldoende zou zijn, maar helaas. Vanaf nu maar zuinig zijn erop, en een volgende operatie op korte termijn proberen voorkomen. Bedankt Willem (Y)
 

RCM

Baardaap
Dank je Theo. Het was/is inderdaad een behoorlijke tegenvaller, maar gaat goedkomen. Nu 4 dagen na de operatie, heb ik nog maar 1 kruk nodig. Ik hoop deze komende week ook te kunnen laten staan, en dat ik het weer zelf kan. Dank voor het meeduimen :)(Y)
 

dijkie

Zware baard
He Roy ik lees het nu pas je bericht.
Wat naar voor je , ja das erg pijnlijk zo met je knie , maar de operatie is geslaagd en inderdaad rustig aan voortaan want de knietjes kunnen niet zo heel veel hebben.
En bijna de heard bereikt knap hoor.
Roy ik wens je veel sterke met het herstel , doe vooral rustig aan.

Gr , Gerard.
 

RCM

Baardaap
@dijkie Dank je Gerard. Ondertussen gaat het weer een heel stuk beter en loop ik bijna weer zoals het hoort. De heard behaal ik a.s. zaterdag weer. Ik zal morgen over zaterdag ff een foto posten. (Y)
 

RCM

Baardaap
Zo mannen, de heard is voor de 2de keer een feit. Ik ga fijn door, want het bevalt mij prima zo. Helemaal niks bijgewerkt op de snor en bakkebaarden na.

TACI4mo.jpg
 

dijkie

Zware baard
Ha ha kijk toch eens wat een geweldig mooie baard weer Roy.
En fijn dat het zo goed gaat ,want die baard staat je wel zo goed he ,die hoort echt bij jou.
En een mooie lengte ook , en mooie kleur.
 
  • Like
Reactions: RCM

Texman

Koning Baard
Ha Roy,
Geweldig resultaat hoor voor 6 maanden stevig doorgroeien.
Mooi ook de kleurverschillen en iets van krullen.
Ben erg benieuwd wat de yeard jou gaat brengen.
Succes Texman:)>
 

RCM

Baardaap
Ha Roy,
Geweldig resultaat hoor voor 6 maanden stevig doorgroeien.
Mooi ook de kleurverschillen en iets van krullen.
Ben erg benieuwd wat de yeard jou gaat brengen.
Succes Texman:)>
Ik ben ook wel benieuwd Willem. Laat het gewoon groeien nu en zie wel wanneer ik vind dat het lang genoeg is. De Yeard moet deze keer niet zo'n probleem zijn :)
 
Banner image
Top