Baard van Perry

PerryS

Baard
Hey man. Laat die baard gewoon gaan man. Die ziet er echt vet uit. Ik zit ongeveer zoals jij en bij komt er de eerste 6 maand geen schaar in de buurt.
Dat is het plezante aan het hele groei proces
Greetz von chipka
Ik ben het aan de ene kant wel met je eens, maar aangezien er binnekort een sollicitatie gesprek aan komt wil ik er toch een klein beetje fatsoenlijk bij lopen:p

Dat gaat echt lekker man! Ziet er top uit!
Thx man! Binnenkort weer een update van jou?:cool:
 

PerryS

Baard
Afgelopen zaterdag naar New York Barbershop geweest, ik werd geknipt door Ivan en man man, wat kunnen die gasten knippen..
Ben erg blij met het resultaat en ik zit dan ook bijna op de 3 maanden. Baard was nodig aan verzorging toe en aangezien vandaag mijn eerste werkdag is bij een nieuwe baas, vond ik het wel belangrijk fatsoenlijk voor de dag te komen:oops:

De eerste foto is van voor en de laatste 2 zijn na:)>
 

Bijlagen

  • 018a93f8eBEWERK.jpg
    018a93f8eBEWERK.jpg
    94,1 KB · Weergaven: 200
  • 232431BEWERKT.jpg
    232431BEWERKT.jpg
    105,4 KB · Weergaven: 205
  • 01e556df14ddBEWERKT.jpg
    01e556df14ddBEWERKT.jpg
    103,4 KB · Weergaven: 208

koen

Baard
Afgelopen zaterdag naar New York Barbershop geweest, ik werd geknipt door Ivan en man man, wat kunnen die gasten knippen..
Ben erg blij met het resultaat en ik zit dan ook bijna op de 3 maanden. Baard was nodig aan verzorging toe en aangezien vandaag mijn eerste werkdag is bij een nieuwe baas, vond ik het wel belangrijk fatsoenlijk voor de dag te komen:oops:

De eerste foto is van voor en de laatste 2 zijn na:)>
Ziet er perfect uit
 

PerryS

Baard
Hallo allemaal,

Vandaag is het iets langer dan een half jaar geleden dat ik ben begonnen met mijn baard te laten staan.
Voor mijn gevoel is de tijd heel erg hard gegaan en na de eerste 2 maanden toen de opmerkingen om mijn oren vlogen, is dit nu aardig gekalmeerd en begint de waardering te komen. Ik heb 2 foto´s van nu en 1 foto van toen ik nog geen baard had. Ik kan natuurlijk vragen welke beter is maar dat antwoord weet ik hier toch al :p
Op naar een jaar!
 

Bijlagen

  • IMG_2190313.jpg
    IMG_2190313.jpg
    103,3 KB · Weergaven: 139
  • IMG_2706313.jpg
    IMG_2706313.jpg
    125,8 KB · Weergaven: 145
  • IMG_2707313.jpg
    IMG_2707313.jpg
    90,1 KB · Weergaven: 140
Banner image
Top