Baard van Perry

PerryS

Baard
Bedankt mannen, ik vind het zelf heel leuk om te doen en nu ik ook wat baardproducten heb (baardolie, baardzeep en een mooie borstel en kam:)>) is het veel makkelijker de baard in een soort van model te brengen en uitstekende haartjes een beetje naar beneden te duwen.
Echt super mooi !!! Wat gaat dat snel bij jou. Al last van gillende meiden? :)
Het is meer van het mannelijke geslacht waarvan ik tot nu toe de complimenten krijg:p
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
[QUOTE="PerryS, post: 19660, member: 694]Het is meer van het mannelijke geslacht waarvan ik tot nu toe de complimenten krijg:p[/QUOTE]
Hahaha, bofferd!
 

PerryS

Baard
Heey allemaal, weer even een kleine update na een korte tijd (10 dagen). Toch heb ik veel verschil gemerkt en dat is vooral het dichtgroeien van mijn baard. Ik heb zoals ik eerder zei een afspraak gemaakt bij New York Barbershop maar mijn vraag was wat jullie mij aanraden omdat ik twijfel. De afspraak is over een maand ongeveer maar sommigen van jullie houden zelf alles netjes bij. Ik wil het wel erg graag fatsoeneren maar wil dit eigenlijk wel door iemand met ervaring laten doen want zelf ben ik veel te bang dat ik een fout maak en dat ik de boel dan kan afscheren.

Daarom ook een paar vraagjes;
Gebruiken jullie opzetkammen voor het bij trimmen van uitstekende haren? Zo ja, meten jullie de haren dan op?
Scheren jullie de nek lijn met een trimmer en daarna een scheermesje? Mij lijkt een mooie strakke lijn zetten erg moeilijk namelijk.

Bedankt alvast en hopelijk kunnen jullie mij helpen met deze brandende vragen :p
De foto die ik heb bijgevoegd is vanmiddag gemaakt en zo staat het er nu voor.
 

Bijlagen

  • IMG_3062 (1).jpg
    IMG_3062 (1).jpg
    96,6 KB · Weergaven: 177

maximum

Zware baard
Gewoon eerst met een schaartje wat bijknippen(dus ook uitstekende haren;)) en dan met scheer of open mes je neklijn strak trekken:)
Tondeuse lekker wegleggen:p
En de goede afstand van de spiegel hanteren want TE dicht bij dan word het ook moeilijkero_O Beard up:)>
 

PerryS

Baard
Doe mij jou snor gast!!! Maareeh, wat moet hier aan bijgewerkt worden dan? Ziet dr rete goed uit die baard.
Thx man! Op de foto zie je het niet zo goed maar bij een vooraanzicht wil je de springerige haren nog weleens zien, en ik zal wel wat jou kant op sturen betaal jij de bezorgkosten? :p

Gewoon eerst met een schaartje wat bijknippen(dus ook uitstekende haren;)) en dan met scheer of open mes je neklijn strak trekken:)
Tondeuse lekker wegleggen:p
En de goede afstand van de spiegel hanteren want TE dicht bij dan word het ook moeilijkero_O Beard up:)>
Bedankt voor de tips! Zal het morgen op m'n gemak eens proberen voorzichtig is wat bij te knippen. Jij gebruikt een open mes toch wat ik begreep uit andere posts? Is dat makkelijker dan een scheermes?:)>
 

vonchipka

Baard
Hey man. Laat die baard gewoon gaan man. Die ziet er echt vet uit. Ik zit ongeveer zoals jij en bij komt er de eerste 6 maand geen schaar in de buurt.
Dat is het plezante aan het hele groei proces
Greetz von chipka
 
Banner image
Top