Baard in wording.

Jelle

Baard
e8r05i.jpg


Paashaasbaard, het streven was nooit een erg lange baard.
Dit is het resultaat sinds de kerst en a.s. dinsdag gaat er hopelijk wat model aan komen.
Afspraak gemaakt bij een baardentemmer.

Fijn paasweekend allemaal.

Edit: dat foto draaien oefen ik nog even, ondanks dat ik eerst rechtop zat ben ik nu toch weer omgevallen.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Jelle,
Wat een prachtig resultaat voor 3 maanden.
Je hebt een mooie dikke baardgroei.(Y)
Succes bij de baardtemmer.
Texman:)>
 

Jelle

Baard
Ik ook

Zit al aanwijzingen te verzinnen, er mag op de kin nog wel wat lengte komen dus daar moet niet veel af.
Wangen mag wel iets af, en ik wil me snor niet meer proeven.
Extra me beperkte hoeveelheid hoofdhaar laten staan zodat daar een mooie overgang van de bakkebaarden gemaakt kan worden en de rest mogen ze meteen scheren.
Verder hoop ik op de kennis en kunde aldaar.
Als ik op de foto's af mag gaan dan is er veel kunde.
 
Laatst bewerkt:

istawa

Zware baard
Damn die snor daar zal menig baardbroeder jaloers op zijn. Ben benieuwd wat de barbier er aan gaat doen. Ik hoop eigenlijk niets is namelijk prachtbaard zo.

it aint over until the fat lady sings
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dat hoop ik ook niet! :confused:
De snor is bijna zover, dat hij naar de zijkanten gaat groeien en het is een fors exemplaar.
De barbier zal de snor waarschijnlijk willen trimmen, maar dat zou heel erg zonde zijn.:(
 

Jelle

Baard
Ja, bedankt
Hoewel een langere baard zeker fraai is, is het gewoon niet voor mij.
Dus het gaat een wat korter exemplaar worden uiteindelijk.
Recent had iemand een foto van een korte strak baard, dat leek me wel wat....zal even zoeken naar de foto en hieronder posten.
[DOUBLEPOST=1522693611][/DOUBLEPOST]
2n900mx.jpg
 

Jelle

Baard
Toch een stuk eraf, ziet er beduidend netter uit vind ik zelf, en daar gaat het om.
Nu kan het weer rustig groeien tot volgende bezoek.
Beviel me verder prima bij deze baardentemmer, al moet ik zeggen dat al die watertjes en spul niet echt nodig waren geweest voor mij. Ik ruik als een ......tsja als een wat.
45 min. gezeten en bij elke baarddeel wordt er gevraagd wat de voorkeur is, die heb ik nog niet, maar toch prettig voordat de schaar erin gaat.

vxgtv.png
 
Banner image
Top